Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-26, 16:56
  #1
Medlem
Hej,
snart är det eminems konsert och jag har aldrig varit på en konsert innan. Hur är det när man har köpt golden circle biljetter? Måste man köa flera dagar/timmar innan för att få en bra plats? Obviously, men kan de som ha vanlig Ståplats-biljetter också tränga sig in i golden circle? Hur många får ens plats i golden circle? Det känns som att om man inte kommer tidigt så kommer platserna ta slut, kommer man bli nertrampad och svimma osv?? tacksam för svar
Citera
2018-06-26, 18:22
  #2
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Vill man stå längst fram då får man köa. Annars får man tränga sig men det brukar inte vara så populärt.
Citera
2018-06-26, 19:49
  #3
Medlem
gambiafarfars avatar
Golden Circle, är inte det för dom som köpt just en sådan biljett? Kan man komma in där med vanlig biljett?

Jag vet inte hur det ser ut på just en Eminem-konsert, men jag var på AC/DC i GBG -08 tror jag och stog väldigt långt fram. Är stor (190cm+ och då ca 120kg) men det var fan enorma krafter allra längst fram. En polare som är betydligt mindre än mig stog framför, han pallade typ 30min där framme, sen svimmade han haha.
Citera
2018-06-27, 02:38
  #4
Medlem
Adelaides avatar
Om du vill stå allra längst fram vid stängslet, så gör du rätt i att köa 12 timmar innan.
Vill du stå långt fram, men ändå inte allra längst fram, så behöver du inte köa. Går ju att trängas också oftast.

Och nej, folk med vanlig ståplats kommer inte in i Golden Circle. Man får visa upp sin biljett när man ska in i Golden Circle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback