Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-26, 15:44
  #1
Medlem
Hej! Jag och ett par vänner har under det senaste året utforskat flera olika ställen i söderort såsom färgis och i stort sett alla kranar man kan se. Nu under sommaren så vill vi spendera dagarna på något roligt så min fråga till er är om det finns några intressanta ställen i söderort man kan utforska. Jag vet att man ej vill ge ut sådan information till nykomlingar så kan möjligtvis byta info om t.ex färgis eller om tågbron i Lilje. Uppskattar all information ni kan ge!
/Waudir
Citera
2018-06-26, 16:12
  #2
Medlem
Zer0Shits avatar
Det finns 25 sidor med trådar om UE Stockholm. Är helt övertygad om att din fråga besvaras i flera utav dem.

z
Citera
2018-06-27, 15:35
  #3
Medlem
Hej, försökte skicka ett PM men tydligen måste man ha varit registrerad i minst 30 dagar för att kunna skicka privata meddelanden.

Har några intressanta ställen på söder som är värda att se
Citera
2018-07-02, 01:12
  #4
Medlem
under skinnaviksberget (?) har hört mycket om det men aldrig varit där
Citera
2018-07-04, 18:36
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waudir
Hej! Jag och ett par vänner har under det senaste året utforskat flera olika ställen i söderort såsom färgis och i stort sett alla kranar man kan se. Nu under sommaren så vill vi spendera dagarna på något roligt så min fråga till er är om det finns några intressanta ställen i söderort man kan utforska. Jag vet att man ej vill ge ut sådan information till nykomlingar så kan möjligtvis byta info om t.ex färgis eller om tågbron i Lilje. Uppskattar all information ni kan ge!
/Waudir

Ayy, vore nice att dra ihop ett gäng! (bor själv i söderort) Tyvärr kan jag inte skicka PM
Citera
2018-07-06, 22:56
  #6
Medlem
En väldigt väldigt enkel grej som kanske kan skapa lite stämning för den som vill börja utforska är de gamla spränggroparna för experiment med dynamit som finns längs gångvägen som går längs Vinterviken mot Örnsberg. Finns ju lite korta entré kulvertar och sånt som leder in i groparna. Väldigt mycket spår från andra människors besök och verksamhet på platsen att fundera över. Lätt att få fina bilder där som ser ut som om stället är mer än vad det är ur utforskarperspektiv.
Citera
2018-07-08, 18:33
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kracke
Hej, försökte skicka ett PM men tydligen måste man ha varit registrerad i minst 30 dagar för att kunna skicka privata meddelanden.

Har några intressanta ställen på söder som är värda att se

Intresserad av all info du kan ge
Citera
2018-07-12, 14:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spagooter.sthlm
Ayy, vore nice att dra ihop ett gäng! (bor själv i söderort) Tyvärr kan jag inte skicka PM

Låter som en fin idé! Håller också till på söder. Delar gärna med mig de ställen som är aktuella som jag känner till.
Citera
2018-07-12, 17:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kracke
Låter som en fin idé! Håller också till på söder. Delar gärna med mig de ställen som är aktuella som jag känner till.

Skicka PM via instagram eller kik
__________________
Senast redigerad av spagooter.sthlm 2018-07-12 kl. 18:10.
Citera
2018-07-15, 14:02
  #10
Medlem
ZorNiFieDs avatar
Vet ni nåt intressant ställe mer än Färgfabriken i Stockholm får ni gärna PM:a! Hade varit kul med lite äventyr i sommar!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback