Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-25, 18:22
  #1
Medlem
Hej flashbackare,

Jag har stött på ett problem på betway, dem vill att jag ska skicka id och adressbevis men problemet är att jag är inte säker på hur man skaffar ett adressbevis. Va inne i skatteverket tidigare och såg att man kunde ladda ner något liknande därifrån. Vet ni om skatteverkets "personbevis" fungerar?
Citera
2018-06-25, 18:28
  #2
Avstängd
just-in-i-anuss avatar
Det kan vara en räkning som är utställd på dig, typ elräkning eller hemförsäkring eller liknande. På den ska ditt namn och adress synas.
Citera
2018-06-25, 18:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av just-in-i-anus
Det kan vara en räkning som är utställd på dig, typ elräkning eller hemförsäkring eller liknande. På den ska ditt namn och adress synas.

Jaha, okej tack så mycket
Citera
2018-06-25, 23:10
  #4
Medlem
spelbonusar.info.s avatar
Personbevis fungerar!
Bara att skriva ut och fotografera för att sedan skicka in.
Citera
2018-06-27, 17:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spelbonusar.info.
Personbevis fungerar!
Bara att skriva ut och fotografera för att sedan skicka in.

En del spelbolag nöjer sig med bild på utskrift på eget papper. Andra kräver att det ska vara utskrivet av Skatteverket för att det ska gälla. Det går att beställa hem såna intyg helt gratis. Kommer på ett par dagar hem till din folkbokföringsadress.
Citera
2018-07-02, 07:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainErebus
Hej flashbackare,

Jag har stött på ett problem på betway, dem vill att jag ska skicka id och adressbevis men problemet är att jag är inte säker på hur man skaffar ett adressbevis. Va inne i skatteverket tidigare och såg att man kunde ladda ner något liknande därifrån. Vet ni om skatteverkets "personbevis" fungerar?

Betway accepterar inte några dokument från skatteverket (hur sjukt är inte det?). Fixa någon form av räkning där ditt namn och din adress står med, annars får du be din bank att fixa ett kontoutdrag där din adress står med.

Tagit en evighet för mig att bekräfta min identitet för dem. Så fort jag får min feta check drar jag därifrån. Dålig sida.
__________________
Senast redigerad av JxJ 2018-07-02 kl. 07:10.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback