Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-25, 17:55
  #1
Medlem
Hoppas att någon kunnig inkom området kan hjälpa med hur jag ska gå tillväga med mitt problem.

Jag köpte ett par skor i en fb grupp som visade sig vara piratkopior, killen i fråga har nu blockerat mig överallt. Det visar sig även att han har gjort detta mer ett flertal personer...
Jag har en bild på hans körkort kan det hjälpa om jag går till polisen för att anmäla honnom? Vet ej hur jag ska gå tillväga med detta problem...
Citera
2018-06-25, 18:06
  #2
Medlem
SophieNeveus avatar
Polisen kommer att tacka dig för tipset, men de kommer knappast att öppna en förundersökning om det inte har kommit in flera anmälningar.
Citera
2018-06-25, 18:07
  #3
Avstängd
just-in-i-anuss avatar
Är du säker på att det är en bild på hans körkort och inte någon annans?
Citera
2018-06-25, 19:08
  #4
Medlem
studioxswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjader01
Jag har en bild på hans körkort kan det hjälpa om jag går till polisen för att anmäla honnom? Vet ej hur jag ska gå tillväga med detta problem...

Hur kommer det sig att du har en bild av hans körkort??
Citera
2018-06-26, 07:40
  #5
Medlem
Är det Nike om jag får fråga? Råkade nämligen ut för samma sak för några månader sedan.

Jag tog kontakt med andra som råkat ut för samma sak och en/flera polisanmälningar gjordes.

-> Pengar tillbaks då han blev rädd.
Citera
2018-06-26, 07:50
  #6
Medlem
SnakePlissskens avatar
Om det är ett stort känt märke kan det nog vara en god idé att kontakta företaget som äger varumärket om polisen inte gör något..
Citera
2018-06-29, 01:15
  #7
Medlem
Tacksam för svar!

Det var ett par Adidas human face och ja han har gjort detta med flertal personer, vi planerar att göra anmärkningen tillsammans efter helgen. Jag kan inte säga med 100% att det är en bild på hans körkort men jag har för mig det...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback