Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-25, 00:45
  #13
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Spara pengarna till en riktig sexdocka istället, dom håller längre o ser bra mycket bättre ut. När du sparat ihop rätt summa kanske dom rentav blivit ännu bättre på den tiden.
Citera
2018-06-25, 01:03
  #14
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Jo iofs men hur kul är det att sätta på en död fisk typ som inte ens tackar när allt är klart...

Har du ju rätt i. Jag drev lite bara, har ju inte provat att sätta på varken sexdocka eller död fisk
Citera
2018-06-25, 01:08
  #15
Medlem
Memmajemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Har du ju rätt i. Jag drev lite bara, har ju inte provat att sätta på varken sexdocka eller död fisk

Nu är jag ju iofs kvinna, men förstår inte tjusningen med att sätta på en typ stor Barbie-docka. Fisk luktar inte så gott heller.

Hoppas TS hittar en fin och riktig tjej istället
Citera
2018-06-25, 04:52
  #16
Medlem
KorvKanons avatar
Nu är jag förlovad, så det är inte problemet. Det är när hon är borta mycket med jobbet som jag ska ha den till för er med dålig attetyd.

Tack ni för bra länkar
Citera
2018-06-25, 12:04
  #17
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Jo iofs men hur kul är det att sätta på en död fisk typ som inte ens tackar när allt är klart...
Welcome to my world...
Citera
2018-06-25, 12:13
  #18
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Nu är jag ju iofs kvinna, men förstår inte tjusningen med att sätta på en typ stor Barbie-docka. Fisk luktar inte så gott heller.

Hoppas TS hittar en fin och riktig tjej istället

Väldigt många kvinnor använder dildos, så det är inte så knepigt egentligen. Enbart ett naturellt behov som behöver utföras, som att man måste gå på dass då och då.

Till TS och Topic:
M-shop verkar ha exakt det TS söker efter, och i rätt prisklass (1999:-)
https://www.mshop.se/sexleksaker/sex...tick-love-doll
Citera
2018-06-25, 22:29
  #19
Medlem
En bättre begagnad kanske? https://www.blocket.se/sodermanland/...94345.htm?aw=1
Citera
2018-06-25, 22:31
  #20
Medlem
happilappis avatar
2000kr för en sexdocka? Haha. Tiodubbla det. Såvida du inte vill ha en sån där uppblåsbar sak.
Citera
2018-06-28, 12:16
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvKanon
Hej, vill köpa en sexdocka med stora brlst eller bara ett par stora bröst. Runt 2000kr letar jag för, länka gärna tips från svenska sidor.

Andromedas Lust har en hel del bra sexdockor, till exempel
Agent 69 Love Doll
.
Citera
2018-07-18, 09:10
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvKanon
Hej, vill köpa en sexdocka med stora brlst eller bara ett par stora bröst. Runt 2000kr letar jag för, länka gärna tips från svenska sidor.

Mod får flytta om jag lagt den fel

Hej!
Jag har köpt en hel del dockor genom åren och dom senaste från RK dolls kina.
Den jag har sex med just nu är 170cm och väger 52 kg.
Den var precis som dockan på bilderna i annonsen.
Stora bröst (G kupa ) och härligt sminkad ansikte.
Bor du nära stockholm så kan du komma och kolla på henne.
Jag hyr även ut henne om intresse finns!

Flunken
Citera
2018-07-18, 10:38
  #23
Medlem
Googla RK dolls
Jag köper mina dockor där
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback