Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-29, 12:50
  #121
Medlem
Som tjej har jag själv hamnat i denna sitsen. Varit trevlig och lite öppen vilket tolkats som intresse ifrån mig.

Så det som händer när det blir en aktivitet från killen är avslut eller dra sig tillbaka/inte snacka mer
Citera
2018-09-30, 14:57
  #122
Medlem
Buffymyloves avatar
Sluta girlfriend-zona tjejer är mitt främsta tips.
Citera
2018-10-01, 17:10
  #123
Medlem
ANewWayToSayHoorays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Hahaha, alltså omg måste bara säga att detta påminner mig om avsnittet i Big bang theory när Penny får en kund (äldre man) efter sig, med blommor och allt, för att han råkade bokstavligt beröra hans axel när han handlade på apoteket. Eller nej just det, hon blinkade ju med ett öga till honom. Har för mig att han friade.

Men grabben seriöst, alla mina serbkommentarer åt sidan: att ge någon ens nummer idag är mycket begärt. Plötsligt har du exakt all info om personen. Fråga hellre om snap eller insta.

Har man inte mer info med människors fb/insta? Alla bilder namn och alla deras vänner m.m. Dock är mobilt mer intimt då personen vet att man ser det dem skriver m.m. Ingen som är sugen på att byta nummer direkt. Fast jag vet inte hur du tänker att det lämnar ut mer information? Har man kontantkort kan man inte söka det på eniro ens.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback