Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-21, 10:40
  #3037
Medlem
Nu visar svartingen sitt rätta ansikte avstängd för bråk när ska ni lära er lita aldrig på en svartskalle
2019-12-21, 13:11
  #3038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jacobliebermann
Nu visar svartingen sitt rätta ansikte avstängd för bråk när ska ni lära er lita aldrig på en svartskalle
Vilken bonde du är alltså.
2019-12-22, 16:57
  #3039
Medlem
Prayuths avatar
Citat:
Durmaz om hatet: ”Det är klart att det tar hårt”

Hatet och rasismen som landslagets Jimmy Durmaz fick riktat mot sig under förra sommarens VM-turnering tog hårt på honom, berättar han i en lång intervju med Sportexpressen.

– Alla vill vara älskade, ingen vill vara hatad. Det är klart att det tar hårt.

Samtidigt lät han sig inte rubbas av det och menar att det också kommit mycket positivt ur händelserna. Han har mötts av mycket kärlek och fått chansen att jobba med organisationer som Locker Room Talk och Friends, berättar han.

https://omni.se/durmaz-om-hatet-det-...-hart/a/e8wqk4
2019-12-22, 17:01
  #3040
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknoemo
Vilken bonde du är alltså.

Frågeställningen i ts är oklar... Men du är en bonde du med, min vän. Klart Jimmy slåss mot dem han inte gillar om det behövs. Rasistkortet behöver du bara dra mot Jimmy boy...
2021-06-11, 20:15
  #3041
Avstängd
Tammers avatar
Durmaz. Fult jävla skägg. Det är inte ens ett skägg, det är ett statement. "Jag är muslim", varken mer eller mindre.
2021-06-11, 21:07
  #3042
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Durmaz. Fult jävla skägg. Det är inte ens ett skägg, det är ett statement. "Jag är muslim", varken mer eller mindre.
Det kan jag inte tänka mig. Han är ju syrian, och som sådan är han kristen.
Han har syrianskt ursprung. Jimmy Durmaz är släkt med fotbollsspelarna Sharbel Touma och David Durmaz. Han är även kusin med fotbollsspelaren Charbel Georges.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Durmaz
2021-06-11, 22:32
  #3043
Medlem
Zilvios avatar
Vi stänger den här gamla tråden som f.ö knappast är ot i den avgräsning som I&i numera har.
De som vill diskutera Jimmy Durmaz, SD eller diskriminering/rasism får göra det i andra forum.

/MOD

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback