Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-23, 22:41
  #1
Medlem
Knaviuss avatar
Man bor antingen hemma eller i en liten lägenhet i en stad vilket gör att man måste vara en del av den onaturliga, smått feminina stadskulturen. Man är förvirrad över framtiden då man inte skapat sig en riktig identitet än, de flesta har inte hunnit spara ihop pengar och det är hög konkurrens om kvinnor.

Jag försöker se det med självdistans men tror helt ärligt att det stämmer. Många jag pratat med säger att livet blev mer stabilt när de passerade ~25 och att just efter gymnasiet var en förvirrande period.
Citera
2018-06-23, 22:42
  #2
Medlem
Captinheros avatar
Du glömde skriva vit i din rubrik
Citera
2018-06-23, 22:48
  #3
Medlem
Knaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Du glömde skriva vit i din rubrik

Jag ser inte hur icke-vita män skulle ha det bättre.
Citera
2018-06-23, 22:48
  #4
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knavius
Jag ser inte hur icke-vita män skulle ha det bättre.

Menar att vita har det nog sämre
Citera
2018-06-23, 22:50
  #5
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knavius
Jag ser inte hur icke-vita män skulle ha det bättre.
Dom kan ju trösta sig med bidragsförsörjning.
Citera
2018-06-23, 22:53
  #6
Medlem
GastonLeMans avatar
Japp, det är det absolut sämsta man kan vara. Hemlös hund är bättre!
Frågan är bara? -hur långt är ett snöre?

Så, packa din väska och bara dra iväg å gör nåt!
Citera
2018-06-23, 22:54
  #7
Medlem
Knaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dom kan ju trösta sig med bidragsförsörjning.

Det kan väl vem som helst göra och det är knappast en hälsosam livsstil att vara ett soc-fall.
Citera
2018-06-23, 22:55
  #8
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knavius
Det kan väl vem som helst göra och det är knappast en hälsosam livsstil att vara ett soc-fall.
Absolut inte hälsosamt & det skulle överhuvudtaget inte vara möjligt i ett sunt samhälle.
Citera
2018-06-23, 23:01
  #9
Medlem
Knaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Japp, det är det absolut sämsta man kan vara. Hemlös hund är bättre!
Frågan är bara? -hur långt är ett snöre?

Så, packa din väska och bara dra iväg å gör nåt!

Jag har mål i livet och det kostar pengar att ta sig dit man vill vara. Jag kan inte bara släppa allt och "dra iväg".
Citera
2018-06-23, 23:07
  #10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
För att återknyta till trådstarten. Att passera 25 är sunt, det är då man helt slutar att bry sig om vad andra tycker.

Men premissen att en "18-25-årig man det sämsta man kan vara i Sverige" stämmer inte. Det politiska klimatet har länge dikterat att det absolut sämsta man kan vara i Sverige är en "medelålders vit man", vilket jag antar är en svensk man mellan 35 & 60. Med mycket pengar & stor kuk. Detta är tokfeministernas hatobjekt nummer ett.
Citera
2018-06-23, 23:28
  #11
Medlem
Knaviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
För att återknyta till trådstarten. Att passera 25 är sunt, det är då man helt slutar att bry sig om vad andra tycker.

Men premissen att en "18-25-årig man det sämsta man kan vara i Sverige" stämmer inte. Det politiska klimatet har länge dikterat att det absolut sämsta man kan vara i Sverige är en "medelålders vit man", vilket jag antar är en svensk man mellan 35 & 60. Med mycket pengar & stor kuk. Detta är tokfeministernas hatobjekt nummer ett.

Jag frågar inte efter vilken åldersgrupp tokfeminister hatar mest.
Citera
2018-06-23, 23:31
  #12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knavius
Jag frågar inte efter vilken åldersgrupp tokfeminister hatar mest.
I trådstarten stipulerar du att det är mellan 18-25 som är "sämst". Detta stämmer inte. I den åldern kommer man nästan undan med vad fan som helst. Ingen håller barn ansvariga för något.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback