Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-01, 22:21
  #241
Medlem
Cykelbarnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Jag var ironisk.
Ironi är inte alltid lätt att förstå.
Citera
2023-06-21, 22:28
  #242
Medlem
Emmaboda.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Så har det blivit över hela landet, svenskarna flyr bort från blattarna/negrerna eftersom man inte vill ha med dom att göra.

Ja det är nog så 🏡🌳🌤🇸🇪

Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Alla svennebananer är väl ute på landet på midsommar? Tro det att du inte ser några i städerna.

Tänk att ingen vill se er här, suck!
Citera
2023-06-22, 12:44
  #243
Medlem
Orjisols avatar
Blir det en resa i midsommar igen för ta? För att spana in Sverige och dess befolkning?
Citera
2023-06-22, 22:42
  #244
Medlem
Sladdarens avatar
Ja mycket vitt kvinnfolk vill ju byta ut vita mannen emot nån babianliknande varelse som har totalt misslyckats i sitt hemland att göra nåt vettigt av det landet och sen så upprepar det sig i vårt land hur de fortsätter nedmontera ja allt

Enkel matte

Funkar så att många folkkulturer går inte ihop, därför vi har länder och gränser och folkslag med kulturgener

Enkel matte
Citera
2023-06-25, 17:01
  #245
Medlem
Ser fler och fler svenskor med araber och negrer. Så de är väl nöjda i alla fall. Det parasiterande könet med parasiterna.

I alla fall fick vi bevittna gamla Svedalas totala förfall.
Citera
2023-06-25, 22:10
  #246
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Hej

Jag har besökt följande städer i midsommar;

Västerås, Stockholm innerstad, Örebro, Uppsala. Passerat Södertälje.

Man blir så jävla ledsen. Svenska familjer syns inte i våra svenska städer. Landet är förlorat. Det är tiotusentals män från mellanöstern och nordafrika som vistas i, samt styr stadskärnorna.

Jag trodde detta var en företeelse man bara såg i Halmstad. Svenskarna syns inte. Inte någonstans. Svenskar vill inte integrera sig, de har övergivit stadskärnorna.

Detta är ingen företeelse i en eller två mindre svenska städer, det är likadant överallt, städerna är övertagna av invandrade män som gör dem till städer med inslag av mellanöstern. Man känner inte att man är i Sverige.

Det här är inte integration. Detta är sabotage. Är det ingen jävel som inser det!?

-var vistas svenskarna?

Just vid midsommar så är svenskar inte i stan utan på landet, det torde vara allmänt känt?
Citera
2023-06-25, 22:28
  #247
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Hej

Jag har besökt följande städer i midsommar;

Västerås, Stockholm innerstad, Örebro, Uppsala. Passerat Södertälje.

Man blir så jävla ledsen. Svenska familjer syns inte i våra svenska städer. Landet är förlorat. Det är tiotusentals män från mellanöstern och nordafrika som vistas i, samt styr stadskärnorna.

Jag trodde detta var en företeelse man bara såg i Halmstad. Svenskarna syns inte. Inte någonstans. Svenskar vill inte integrera sig, de har övergivit stadskärnorna.

Detta är ingen företeelse i en eller två mindre svenska städer, det är likadant överallt, städerna är övertagna av invandrade män som gör dem till städer med inslag av mellanöstern. Man känner inte att man är i Sverige.

Det här är inte integration. Detta är sabotage. Är det ingen jävel som inser det!?

-var vistas svenskarna?
Men nu besökte du dem på årets mest ödsligaste dag då det i princip bara är invandrare kvar i dessa städer. Midsommar firar alla som kan någonannanstans än i de städer du räknade upp.
Citera
2023-06-25, 22:32
  #248
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Jag kom hem från en vecka i Barcelona i mitten av maj, den första större negersamling som jag såg var på Kastrups tågstation, riktning Sverige.
Sen bytte jag tåg i Växjö och där fick jag vänta i en timma, under den timman såg jag fler negrer än under hela min vecka i Barcelona, jag såg även Hazarer, det fanns inte alls i Barca. I Barca såg jag en Somalie, i Växjö såg jag säkert 30 st under min timma där.
Men svenskar kanske var på sina lantställen redan i mitten av maj?

Var nyss både i Helsingfors och Vilnius. Inga somalier, afghaner eller araber. Lite indiska utbytesstudenter. När jag kom hem på Arlanda visste man att man var i Sverige igen.
Citera
2023-06-25, 22:36
  #249
Medlem
Stockholmarna har väl flytt staden på midsommar senaste 100 åren? Man åker till landställen runt om i Sverige eller ut i skärgården och firar midsommar.


Vem fan firar midsommar inne i stan?


Din "Sverige resa" På midsommar låter ju helt idiotisk. Har du inga vänner? Hur länge var du i varje stad? Hur färdades du? Vad åt du för midsommarmat blev det varmkorv på nån mack? Måste vara sämsta dagen på året för en roadtripp runt i Sverige.
Citera
2023-06-25, 22:47
  #250
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Hej

Jag har besökt följande städer i midsommar;

Västerås, Stockholm innerstad, Örebro, Uppsala. Passerat Södertälje.

Man blir så jävla ledsen. Svenska familjer syns inte i våra svenska städer. Landet är förlorat. Det är tiotusentals män från mellanöstern och nordafrika som vistas i, samt styr stadskärnorna.

Jag trodde detta var en företeelse man bara såg i Halmstad. Svenskarna syns inte. Inte någonstans. Svenskar vill inte integrera sig, de har övergivit stadskärnorna.

Detta är ingen företeelse i en eller två mindre svenska städer, det är likadant överallt, städerna är övertagna av invandrade män som gör dem till städer med inslag av mellanöstern. Man känner inte att man är i Sverige.

Det här är inte integration. Detta är sabotage. Är det ingen jävel som inser det!?

-var vistas svenskarna?
Ditt namn säger väl en hel del om ditt budskap (inte roligt att nazister ska få öppna sin käft här).
Jag kan förstå att det inte blir ett trevligt midsommarfirande om man befinner sig i 30-talet och vill utrota utlänningar. Sök hjälp är mitt tips.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback