Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-12-16, 22:04
  #25
Medlem
Blommetupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tack för era svar..har försökt glömma honom.men det går inte ..han jobbar på securitas.i en affär ..

Jag tycker du ska testa. På samma sätt som du hade gjort om han var snickare, golvläggare eller skogsarbetare.
Citera
2018-12-16, 23:09
  #26
Medlem
Att ragga på någon som jobbar kan vara besvärligt men, man måste spela för att vinna...
Citera
2018-12-17, 01:26
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tack för era svar..har försökt glömma honom.men det går inte ..han jobbar på securitas.i en affär ..
Hade jag varit väktare och någon hade kommit och raggat på mig skulle jag inte alls bli ledsen. Jävlar vilken man jag skulle känna mig som.

Mitt tips: kör.
Citera
2018-12-17, 09:12
  #28
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Sup dig full så du åker på LOB så får du fysisk kontakt. Glöm inte gråta ut lite när de inväntar polis som tar dig till fyllecellen.
Citera
2018-12-18, 03:13
  #29
Medlem
Manifestationsburks avatar
Är själv en tjej i tidiga 30. hade en väktare - var bästa mannen jag har träffat.
Fast de är ofta fattiga så du får ha två, män då alltså. Inte ens 2 väktarlöner räcker för att tillfredställa mig. Pengar, status och makt det är vad alla kvinnor vill ha i en karl.
Citera
2018-12-20, 07:24
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manifestationsburk
Är själv en tjej i tidiga 30. hade en väktare - var bästa mannen jag har träffat.
Fast de är ofta fattiga så du får ha två, män då alltså. Inte ens 2 väktarlöner räcker för att tillfredställa mig. Pengar, status och makt det är vad alla kvinnor vill ha i en karl.
Det behöver inte jag....är bara kär i honom
Citera
2018-12-20, 17:51
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Jag är dödsförälskad i en väktare...men vågar inte närma mig honom .är rädd att han tror att jag är en stalker....hur är väktare .är dom snälla .eller är dom våldsamma av sig...
HAHAHAH är dom våldsamma av sig, snacka om att överanalysera dom är människor som vi alla andra vissa snälla vissa inte lika snälla..
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback