Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-23, 14:10
  #1
Medlem
whosyourdaddys avatar
Har studerat vår värld och dess sanna natur under många år och har många gånger stött på information som tyder på att det finns ett massivt underjordiskt nätverk ämnat för eliten och frimurare (synonymt), men även större isolerade bunkrar.
Flertalet gånger har källorna understrukit Sverige/Skandinavien som en plats där detta ska förekomma i stor portion.
Vissa källor påstår t.o.m. att det finns utrymmen under Sverige stora nog att rymma hela populationen.

Har sökt information gällande detta i större omfattning men har inte hittat någon tillfredsställande information.
Därför vill jag efterlysa visselblåsare som sitter på information om detta och vill lätta sitt hjärta.
Du är troligen inom det militära, politiker eller frimurare men alla som sitter på information är välkomna.
Beskriv gärna storleken, geografisk position, utseende och all matnyttig information du vill dela med dig av.
Citera
2018-06-23, 14:21
  #2
Medlem
Kanske ta en titt i denna tråden:
(FB) Sveriges riksbunkrar och det som har koppling till dessa
Citera
2018-06-23, 14:26
  #3
Medlem
Det fanns en plats till alla i skyddsrummen förr tror jag?
De största i Stockholm kunde ta runt 20 000 personer eller nå..
"Domedagsbunkrarna" fanns i varje källare, i vissa finns de fortfarande kvar.
Citera
2018-06-23, 14:30
  #4
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Har studerat vår värld och dess sanna natur under många år och har många gånger stött på information som tyder på att det finns ett massivt underjordiskt nätverk ämnat för eliten och frimurare (synonymt), men även större isolerade bunkrar.
Flertalet gånger har källorna understrukit Sverige/Skandinavien som en plats där detta ska förekomma i stor portion.
Vissa källor påstår t.o.m. att det finns utrymmen under Sverige stora nog att rymma hela populationen.

Har sökt information gällande detta i större omfattning men har inte hittat någon tillfredsställande information.
Därför vill jag efterlysa visselblåsare som sitter på information om detta och vill lätta sitt hjärta.
Du är troligen inom det militära, politiker eller frimurare men alla som sitter på information är välkomna.
Beskriv gärna storleken, geografisk position, utseende och all matnyttig information du vill dela med dig av.

Tyvärr är både militärt, civilt och ekonomiskt försvar nedmonterat i Sverige. Dessa företeelser försvarade potentiellt starkt upprätthållandet av Sverige som vasallstat inom det "demokratiska systemet"

Spillrorna av all den infrastruktur som en gång fanns för att försvara det svenska folkets oberoende och säkerhet kan du beskåda här:

http://bergrum.se

http://www.skymningslage.se
Citera
2018-06-23, 14:37
  #5
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Tyvärr är både militärt, civilt och ekonomiskt försvar nedmonterat i Sverige. Dessa företeelser försvarade potentiellt starkt upprätthållandet av Sverige som vasallstat inom det "demokratiska systemet"

Spillrorna av all den infrastruktur som en gång fanns för att försvara det svenska folkets oberoende och säkerhet kan du beskåda här:

http://bergrum.se

http://www.skymningslage.se
Tack, jag har kollat igenom dessa tidigare.
Det jag söker är en/flera mer episka bunkrar.
Eliten med dess kopplingar till ockultism vet att vi lever i apokalyptiska tider, klart dom har bunkrar redo att fortsätta sina liv i när ytan blir obeboelig.
Citera
2018-06-23, 14:49
  #6
Medlem
flipflaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Tack, jag har kollat igenom dessa tidigare.
Det jag söker är en/flera mer episka bunkrar.
Eliten med dess kopplingar till ockultism vet att vi lever i apokalyptiska tider, klart dom har bunkrar redo att fortsätta sina liv i när ytan blir obeboelig.
Vilka "dom"? Kan du namnge, eller åtminstone summariskt peka på grupp?
Citera
2018-06-23, 14:59
  #7
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipflap
Vilka "dom"? Kan du namnge, eller åtminstone summariskt peka på grupp?
Riksdag (med frågetecken kring SD), selekterade forskare, militär, monarker, företagsmagnater (ex. Wallenberg) etc. som närpå alla har en stark koppling till frimureri och diverse andra frimurare av högre grad.
Citera
2018-06-23, 14:59
  #8
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Tack, jag har kollat igenom dessa tidigare.
Det jag söker är en/flera mer episka bunkrar.
Eliten med dess kopplingar till ockultism vet att vi lever i apokalyptiska tider, klart dom har bunkrar redo att fortsätta sina liv i när ytan blir obeboelig.

Odd Fellows har ett skyddsrum i källaren i sin kåk på Västra Trädgårdsgatan i Sthlm. Vid oro lär de väl ta med vinet och spriten ner, inga konstigheter.
Citera
2018-06-23, 15:03
  #9
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Tack, jag har kollat igenom dessa tidigare.
Det jag söker är en/flera mer episka bunkrar.
Eliten med dess kopplingar till ockultism vet att vi lever i apokalyptiska tider, klart dom har bunkrar redo att fortsätta sina liv i när ytan blir obeboelig.

Kanske den här flashbacktråden är något för dig:

(FB) Kungsträdgårdens T-banestation - frimurartempel
Citera
2018-06-23, 15:06
  #10
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Kanske den här flashbacktråden är något för dig:

(FB) Kungsträdgårdens T-banestation - frimurartempel
Inte riktigt det jag sökte, men dock väldigt intressant.
Ska läsa när tid finnes.
Citera
2018-06-23, 16:00
  #11
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Riksdag (med frågetecken kring SD), selekterade forskare, militär, monarker, företagsmagnater (ex. Wallenberg) etc. som närpå alla har en stark koppling till frimureri och diverse andra frimurare av högre grad.

Det finns självklart militärer och fd höger officerare som är med i frimurare som vet om vart "hemliga" bunkrar och underjordiska system finns. Jag har träffat en sådan person, frimurare och militär. Jag har inte diskuterat direkt om det hemliga underjordiska systemet men jag förutsätter han känner till saken.

Jag personligen känner till ett hemligt underjordisk system. Det är inte meningen att jag ska kunna det men, vet en så vet en annan. Faktiskt skulle jag säga att förhållandevis få personer känner till dessa underjordiska system. Troligen för att svenska militärer varit duktiga på att inget säga. Jag personligen har aldrig sagt till någon, just därför att jag tycker inte det är intressant att sprida försvarshemligheter vidare. Jag tycker också att saken inte är så jätteintressant.

Att det finns diverse hemliga anläggningar i Sverige som kan rymma tusentalspersoner är enligt mig varken konstigt, märkligt eller något som bör förvåna någon.

Sen är jag av uppfattningen att frimurarna är som vilken herrklubb som helst, säkerligen vid krig/hot för atombomb att dessa sänder en sms-kejda till varandra och sedan åker dom till den hemliga anläggningen som är atombombssäker.

Jag har varit inne i en atombombsäker anläggning, denna var inte hemlig. Jag har inte varit inne i den hemliga anläggningen jag talar om. Däremot har jag undersökt hur mycket som syns via Google Earth och det syns inget där. Jag har varit i området och jag ser inget, förutom den ökande militära närvaron.

Citat:
Ursprungligen postat av whosyourdaddy
Beskriv gärna storleken, geografisk position, utseende och all matnyttig information du vill dela med dig av.

Hur stort är det inne på ett köpcentrum? Geografisk position: Detta förvånade mig, relativt centralt. Utseende: Det förvånade också mig, mycket dolt, omöjligt att ana. Jo faktiskt, det finns vissa saker som gör att misstankar går att fatta, som att militären har orimligt mycket aktivitet i området. En vaksam person kan alltså fatta misstankar utifrån den stora militära närvaron som inte är rimlig till hur området fysiskt ser ut. Det finns mycket folk som känner till sådant här men en fördel är att en "svensk tiger" och det verkar fungera i just detta fallet med hemliga underjordiska militära anläggningar.
__________________
Senast redigerad av Hegamon 2018-06-23 kl. 16:37.
Citera
2018-06-23, 16:06
  #12
Medlem
constants avatar
Inte endast ämnade för eliten, men ändå:
Citat:
Här är T-centralens hemliga salar...
https://fokus.dn.se/skyddsrum/
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback