Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 15:35
  #1
Medlem
Drog typ 7mg sub (0 tollerance) och 1-2mg flualpra kände av subben men inte överdrivet mkt, borde ju ya noddat osv enkelt på 7mg utan tollerans va? Benzon blockar väl inte effekten av den? Jag könde junav denno skit men ingen nodd osv? Tycker de är konstigt.
Citera
2018-06-22, 16:27
  #2
Medlem
blodigdiarres avatar
Med 7 mg utan tolerans borde du känt av jävligt mycket. Benson blockerar inte effekten. Om du beställt suben så har du blivit lurad och om det är apotekssub köpt i Sverige så är det inte bara konstigt utan jävligt konstigt.
Citera
2018-06-22, 16:47
  #3
Medlem
När tog du opiater/opioider senast? Låter extremt konstigt att benso skulle blocka sub... Folk har ju kombinerat opi och bens hur länge som helst... Säkert nåt annat som är fel, keff sub eller annat.

Edit: Det har cirkulerat falska sub i omgångar, jag skulle akta mig från att köpa de franska om jag kan välja svenska. Större risk att du får fake om du köper svenska i blister!
__________________
Senast redigerad av LAROmofo 2018-06-22 kl. 16:51.
Citera
2018-06-22, 20:30
  #4
Medlem
darkomcfaces avatar
Benso och sub kan vara dödligt, jag vet om i min krets 3st som dött senaste 2åren. En klassiker, nodda och sluta andas.

mvh
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback