Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-22, 10:16
  #13
Medlem
sajebiss avatar
x
__________________
Senast redigerad av sajebis 2018-06-22 kl. 10:58.
Citera
2018-06-23, 14:32
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenf
Står ju i domen högre upp..
För mobilanvändare...
Citera
2018-06-23, 17:37
  #15
Medlem
AllarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det var en märklig slutsats!

Nej, namnen är väldigt svennebanan. Jag får inte ens tattar-/resandevibbar när jag googlar namnen.

Den ena kvinnan är skriven som en person som heter Mertsi Hagert. Det talar starkt emot dina vibbar.
__________________
Senast redigerad av AllarN 2018-06-23 kl. 17:42.
Citera
2018-06-23, 18:27
  #16
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
Den ena kvinnan är skriven som en person som heter Mertsi Hagert. Det talar starkt emot dina vibbar.

Och bildgooglar du namnet kommer det som andra bild upp en lirare som sitter bland en massa torkhanddukar och en massa annan skit i något som man skulle kunna tänka sig var en butik, och med texten "Mertsi Hagert,kirppis yrittäjä". Samme H@gert månne?
Citera
2018-06-23, 19:30
  #17
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllarN
Den ena kvinnan är skriven som en person som heter Mertsi Hagert. Det talar starkt emot dina vibbar.

Bra grävt.

Jag googlade på kvinnornas efternamn och fick bara upp bilder på svennar med beige jackor. Elvisfrissor, gamla rostiga Mercor och vida kjolar var frånvarande.

Kvinnan måste ha bytt namn, alternativt är hon något så ovanligt som en svensk som bor med en mustalainen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback