Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-22, 17:36
  #13
Medlem
Blev nu orolig över era svar. Har ej tagit upp detta med läkaren (har ingen just nu o h allt e som sagt skit) men jag har ALDRIG testat benzo innan så jag VET att så hög dos funkar för pga min mage..

Men det kan väl ej vara farligt? Är helt ovan vid benzo och är 10 mg känns typ som att ångesten lättar och jag blir jag liiiite lugnare..
Citera
2018-06-22, 18:12
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellywelly
Blev nu orolig över era svar. Har ej tagit upp detta med läkaren (har ingen just nu o h allt e som sagt skit) men jag har ALDRIG testat benzo innan så jag VET att så hög dos funkar för pga min mage..

Men det kan väl ej vara farligt? Är helt ovan vid benzo och är 10 mg känns typ som att ångesten lättar och jag blir jag liiiite lugnare..
Det är kanske inte farligt just när du äter dom, men du kommer få en jävla avtändning när du väl slutar och den kan vara farlig. Du kan dö, utan problem.

Om du planerar att äta 10mg om dagen i tre månader alltså, det låter helt galet mycket för mig. Har sett folk få ruskig avtändning på betydligt mindre. Om du ändå inte blir av med ångesten till 100% är det ännu mer korkat. Jag skulle (kanske) förstå att du gjorde det om du mådde perfekt efter att du tagit.

Om du har köpt tabletter på Internet kan du ha fått falska. Kolla upp om det finns andra intagssätt än rektalt som kanske fungerar bättre för dig.
Citera
2018-06-22, 18:56
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LAROmofo
Det är kanske inte farligt just när du äter dom, men du kommer få en jävla avtändning när du väl slutar och den kan vara farlig. Du kan dö, utan problem.

Om du planerar att äta 10mg om dagen i tre månader alltså, det låter helt galet mycket för mig. Har sett folk få ruskig avtändning på betydligt mindre. Om du ändå inte blir av med ångesten till 100% är det ännu mer korkat. Jag skulle (kanske) förstå att du gjorde det om du mådde perfekt efter att du tagit.

Om du har köpt tabletter på Internet kan du ha fått falska. Kolla upp om det finns andra intagssätt än rektalt som kanske fungerar bättre för dig.

Avtändning? Kan man inte sluta lite i taget då??? Typ minska med1 mg lm dan?

Äter 50 mg om dan. 10 vrje gång o de slutar verka efter 2 h. Men vrf är avtändningen farlig? Fortfarand liten mängd i kroppen ju?
Citera
2018-06-22, 19:50
  #16
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellywelly
Avtändning? Kan man inte sluta lite i taget då??? Typ minska med1 mg lm dan?

Äter 50 mg om dan. 10 vrje gång o de slutar verka efter 2 h. Men vrf är avtändningen farlig? Fortfarand liten mängd i kroppen ju?

Men vafan du äter ju dubbelt nästan trippelt så mycket som Thomas Quick (Sture Bergwall) när han gled runt och erkände mord på löpande band. Börjar kännas som en trolltråd, hur har du råd att äta all dessa piller? Om inte sök hjälp för fan, jag har Xanor utskrivet och har haft det i över 10år och jag äter inte mer än 1mg absolut max 2mg om dagen om det är riktigt illa.

mvh
Citera
2018-06-22, 20:04
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellywelly
Avtändning? Kan man inte sluta lite i taget då??? Typ minska med1 mg lm dan?

Äter 50 mg om dan. 10 vrje gång o de slutar verka efter 2 h. Men vrf är avtändningen farlig? Fortfarand liten mängd i kroppen ju?
Vadå liten mängd för kroppen?? Vad menar du? Att 1mg låter lite?

Visst kan du sluta lite i taget, trappa ned, men vad ska du göra då? Din ångest kommer inte vara borta då. När ska du börja trappa ned, ska du köpa 850 tabletter till då eller?

Om du tycker att de håller i för länge kanske du ska prova andra tabletter? Om du nu tvunget måste lösa dina problem med piller istället för att försöka göra det på den vägen människor gjort i 100 0000 år först.

Du låter som en människa som har enormt låg respekt för droger, det kan sluta riktigt illa. Bara så du vet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback