Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-21, 07:35
  #1
Medlem
Precis som rubriken lyder, in flickvän av ett år började med att berätta hur hett det skulle vara att se mig med en annan tjej när hon ser på som jag mottyckligt gick med på att tänka mig saken, men det gick snabbt över till att hon sa att då vill hon också göra samma sak, alltså ha sex med en annan kille samtidigt, vilket jag starkt är emot! Hon hävdar att det är alla killars dröm att få ha en trekant med en tjej och jag svarar att jag bryr mig inte och vill bara ha henne och älska henne, jag behöver inte ha sex med någon annan, men när jag säger att jag kan gå med på trekant men inte fyrkant med en kille också så säger hon att jag är självisk, för att jag kan tänka mig trekant men ej fyrkant, men jag vill endast ens tänka mig trekant för hennes skull enbart, att sen dra in en till kille i bilden är för mig helt jävla otänkbart och då är jag tydligen självisk även när jag förklarat att jag kan klara mig helt utan trekant, jag har tidigare blivit mobbad av andra killar pga massor av anledningar vilket har skapat ett smått hat mot alla killar, och jag blir äcklad av tanken att en annan man skulle befläcka min fina rara söta tjej, jag älskar henne så jävla mycket och vill göra henne glad för hon älskar verkligen mig mycket, men jag ser hur jävla mycket hon vill göra detta, om jag gör det för henne finns en stor risk att jag skulle aldrig sluta tänka på det och vårat förhållande bli förstört, vi klickar på varje nivå, humor, fritid, intressen, åsikter och kärlek men detta är det enda som skiljer oss just nu och det förstör mig innifrån, är det någon som har erfarenhet av att gå med på en sånhär sak när den ena verkligen inte vill? Konsekvenser? Jag behöver hjälp att övertala henne men jag vet inte vad jag ska säga... Jag vill verkligen inte förlora henne, jag har dejtat i många år och aldrig träffat någon så underbar som henne.. Hjälp mig kära fb fans!
Citera
2018-06-21, 07:38
  #2
Medlem
75190255508s avatar
Det enklaste är väl att säga att du inte vill ha trekant över huvud taget och om hon prompt måste ha trekant så får hon ha det utan dig i sitt liv.
Citera
2018-06-21, 08:14
  #3
Medlem
TheWhoMans avatar
Släpp till lite och låt bruden prova på lite.
Annars kommer hon nog lämna dig!
Citera
2018-06-21, 08:41
  #4
Medlem
klassisk första symptom på kaostjej. första symptomen
Citera
2018-06-21, 08:45
  #5
Avstängd
Trasigatrosors avatar
Har pysslat med detta ett tag, ser det såhär;

Kvinnor är handelsvaror. Lite som hockeybilder. Du får en jag får en.

Kvinnor har tre hål.

Ser att du är en svag man. Du beter dig som en kvinna. Skilj på sex o kärlek så hamnar du nog rätt
Citera
2018-06-21, 08:55
  #6
Medlem
Tjejen har redan lämnat dig. Dags för dig att gå vidare utan henne.
Citera
2018-06-21, 08:59
  #7
Medlem
Drama-Llamas avatar
Om det här är något hon verkligen vill medan du verkligen inte vill det har ni ett problem. Antingen går hon med på att underordna sig din vilja för förhållandets skull, eller tvärtom. Det brukar dock inte vara en bra lösning i längden att den ena ska underordna sig den andra; det brukar bara leda till elände och avslutande separation.

Om du redan nu vet med dig att du inte kan klara av att vara ihop med en swinger bör du lämna förhållandet.
__________________
Senast redigerad av Drama-Llama 2018-06-21 kl. 09:03.
Citera
2018-06-21, 09:02
  #8
Medlem
BigIvars avatar
Kör på! Sånt där är kul och du får chansen att uppleva lite nya saker och knulla med nya kvinns.
Citera
2018-06-21, 09:02
  #9
Medlem
Som-Gjutens avatar
Gillar du det inte så finns det andra kvinnor där ute som kanske passar dig bättre?

Det är jätte viktigt att ni har en tydlig kommunikation och är ärliga med vad ni tycker och tänker, visar det sig att ni har helt olika intressen så kanske det är dags att ifrågasätta om det är värt att bygga vidare på eller inte..
Citera
2018-06-21, 10:00
  #10
Medlem
[i]"men jag vill endast ens tänka mig trekant för hennes skull enbart" /I]

Hahah joo men visst, oavsett hur mycket du älskar henne så gick du med på en trekant med två tjejer för din skull precis som varenda kille skulle gjort, det är något alla vi killar vill göra, fantiserar/fantiserat om sen man kom i puberteten.
Sluta ljug för oss och för dig själv kom igen nu
Citera
2018-06-21, 10:06
  #11
Medlem
Morot91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilleman63
Precis som rubriken lyder, in flickvän av ett år började med att berätta hur hett det skulle vara att se mig med en annan tjej när hon ser på som jag mottyckligt gick med på att tänka mig saken, men det gick snabbt över till att hon sa att då vill hon också göra samma sak, alltså ha sex med en annan kille samtidigt, vilket jag starkt är emot! Hon hävdar att det är alla killars dröm att få ha en trekant med en tjej och jag svarar att jag bryr mig inte och vill bara ha henne och älska henne, jag behöver inte ha sex med någon annan, men när jag säger att jag kan gå med på trekant men inte fyrkant med en kille också så säger hon att jag är självisk, för att jag kan tänka mig trekant men ej fyrkant, men jag vill endast ens tänka mig trekant för hennes skull enbart, att sen dra in en till kille i bilden är för mig helt jävla otänkbart och då är jag tydligen självisk även när jag förklarat att jag kan klara mig helt utan trekant, jag har tidigare blivit mobbad av andra killar pga massor av anledningar vilket har skapat ett smått hat mot alla killar, och jag blir äcklad av tanken att en annan man skulle befläcka min fina rara söta tjej, jag älskar henne så jävla mycket och vill göra henne glad för hon älskar verkligen mig mycket, men jag ser hur jävla mycket hon vill göra detta, om jag gör det för henne finns en stor risk att jag skulle aldrig sluta tänka på det och vårat förhållande bli förstört, vi klickar på varje nivå, humor, fritid, intressen, åsikter och kärlek men detta är det enda som skiljer oss just nu och det förstör mig innifrån, är det någon som har erfarenhet av att gå med på en sånhär sak när den ena verkligen inte vill? Konsekvenser? Jag behöver hjälp att övertala henne men jag vet inte vad jag ska säga... Jag vill verkligen inte förlora henne, jag har dejtat i många år och aldrig träffat någon så underbar som henne.. Hjälp mig kära fb fans!

Det där är ett klassiskt test för att se om man kan lita på sin pojkvän. Hon är inte ett dugg intresserad av att swinga, hon vill bara se om du är intresserad av andra tjejer. Och om du får chansen att ligga med en annan kvinna serverat på silverfat, om du då tackar ja. Det faktum att du kan gå med på att ha sex med en annan tjej även om det är för "hennes skull" styrker hennes misstanke att du inte bara vill ha henne.

Classic trap
Citera
2018-06-21, 10:57
  #12
Medlem
Mintafs avatar
Låter som att detta kan vara en bristpunkt i ert förhållande. Det är inte bara något hon har pitchat för dig utan någon som för mig verkar vara nått hon VERKLIGEN vill. Får hon inte som hon vill så kan det bli knas i ert förhållande. Släpp till lite. Förklara exakt så som du skrev här för henne, se hur hon svarar. Återkom hit med hennes svar så reder vi ut detta.

Jobbig sits.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback