Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-12-17, 13:56
  #49
Medlem
Lavemang 30min innan som många sagt

Strax innan kolla med fingrar om det finns rester kvar

Om man planerar dagen innan så kan man äta mat med mycket fibrer i så avföringen blir fastare/torrare så är risken för läckage ännu mindre
__________________
Senast redigerad av bernterik 2019-12-17 kl. 13:57. Anledning: Stavning
Citera
2019-12-18, 14:36
  #50
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mashable
Som rubriken lyder... har länge haft problem och en rädsla över att det ska komma bajs när jag tar den i röven. Även om det ska vara tomt får jag en känsla över att det kommer komma bajs när som helst under samlaget vilket gör att jag snabbt avbryter och föreslår andra grejer. Synd tycker jag, och killen vars kåtdröm man förringar tycker likadant. Har haft lyckat analsex några gånger och då var det riktigt najs, men på senaste har det verkligen inte gått då jag oroar mig över skiten.

Så nu kommer frågan, hur rengör jag mig där nere, och har ni några tips på hur jag överkommer "rädslan" att det ska komma skit under samlaget? Beskriv gärna i detalj era förslag så att jag gör rätt, så jag kan förstå och tillämpa. För tillfället ser jag till å svälta mig innan och tar en riktig omgång på toan innan träff. Men borde uppgradera mig känner jag.

Det är ytterst sällan det kommer bajs på kuken om han inte har över 18 cm kuk. Där har vi en andra rikgmuskel som gör att det inte ska hara avföring nära analppningen. Bajsa innan om dunkan så kommer det att gå bra. Det är väldugt sällan jag fått bajs på min 18*14 cm kuk och då har det varit väldigt lite, på ollonet. Torka av med papper som du spolar ner då du sätter dig ocv trycker ut satswn på toaletten. Han tvättsr sig ren. Det gör man alltid efter analt även om det inte syns något. Dlappna av och njut av skönt analsex ned din man. Håll inte på med lavemang som torkar ut slemhinnor.
Citera
2022-01-21, 02:19
  #51
Medlem
notice88s avatar
Så här går min tanke.

Göra rent om man verkligen vill ha den typen av sexen hör väl till. MEN...

Ska man verkligen in där så kan ju alltid en olycka ske, vare sig man vill eller inte.

Fattar man det så blir det inte samma beskymmer.

Är ju byggt för saker ska ut och inte bli på-pumpad.
Bara mina ord i den meningen.
Citera
2022-02-16, 01:40
  #52
Medlem
BoxInBags avatar
Ha inte bajssex då.
Citera
2022-02-16, 01:49
  #53
Medlem
Som man kan jag säga att jag inte vill träffa fel hål därför.

Jag har stoppat in den där också, men läskigt är det.
Citera
2022-02-16, 14:03
  #54
Medlem
DayNites avatar
be din kvinna ta lavemang före och spola rent, går att köpa på apoteket om du inte vill köra dushslang
annars är det nice med en härlig dirty anal

träffat en del kvinnor som tänder på det , jävligt kinky och kladdigt mmmmmmmmmm
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback