Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-21, 00:28
  #1
Medlem
Som rubriken lyder... har länge haft problem och en rädsla över att det ska komma bajs när jag tar den i röven. Även om det ska vara tomt får jag en känsla över att det kommer komma bajs när som helst under samlaget vilket gör att jag snabbt avbryter och föreslår andra grejer. Synd tycker jag, och killen vars kåtdröm man förringar tycker likadant. Har haft lyckat analsex några gånger och då var det riktigt najs, men på senaste har det verkligen inte gått då jag oroar mig över skiten.

Så nu kommer frågan, hur rengör jag mig där nere, och har ni några tips på hur jag överkommer "rädslan" att det ska komma skit under samlaget? Beskriv gärna i detalj era förslag så att jag gör rätt, så jag kan förstå och tillämpa. För tillfället ser jag till å svälta mig innan och tar en riktig omgång på toan innan träff. Men borde uppgradera mig känner jag.
Citera
2018-06-21, 00:32
  #2
Medlem
Oldberrys avatar
Lavemang
Citera
2018-06-21, 00:56
  #3
Medlem
Tja, lavemang fungerar ju rätt bra för att göra rent.

Men annars är det bara att acceptera att det kan komma bajs på kuken. Det är inte så farligt. Har fått bajs på min kuk massor av gånger. Bara att tvätta bort.
Citera
2018-06-21, 01:07
  #4
Medlem
Det går ju att spola röven med vatten. Typ hemmatarmsköljning.
Citera
2018-06-21, 01:50
  #5
Medlem
Knucklehugss avatar
Lite skit har ingen dött av.. Gör de I duschen så blir ni både rena och fräscha medans ni sexar i tvåan.
Citera
2018-06-21, 05:32
  #6
Medlem
Skattebrotts avatar
Om bajs gör att du tycker tanken på analsex är avtändande, bör du förstås inte ha analsex. Att din partner vill det förändrar inte detta.

Men vill du prova så är lavemang som sagt lösningen. Känn dig dock inte tvungen. Sex ska vara något som båda gillar.
Citera
2018-06-21, 06:18
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mashable
Som rubriken lyder... har länge haft problem och en rädsla över att det ska komma bajs när jag tar den i röven. Även om det ska vara tomt får jag en känsla över att det kommer komma bajs när som helst under samlaget vilket gör att jag snabbt avbryter och föreslår andra grejer. Synd tycker jag, och killen vars kåtdröm man förringar tycker likadant. Har haft lyckat analsex några gånger och då var det riktigt najs, men på senaste har det verkligen inte gått då jag oroar mig över skiten.

Så nu kommer frågan, hur rengör jag mig där nere, och har ni några tips på hur jag överkommer "rädslan" att det ska komma skit under samlaget? Beskriv gärna i detalj era förslag så att jag gör rätt, så jag kan förstå och tillämpa. För tillfället ser jag till å svälta mig innan och tar en riktig omgång på toan innan träff. Men borde uppgradera mig känner jag.


https://lavemang.se/
En liten gummituta, som liknar den du får i Revaxörasken, lär vara bra.
Själv föredrar jag den kroppsöppning som Gud har skapat för ändamålet.
Citera
2018-06-21, 07:44
  #8
Medlem
borrizs avatar
Hört talas om kondom??
Citera
2018-06-21, 15:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mashable
Som rubriken lyder... har länge haft problem och en rädsla över att det ska komma bajs när jag tar den i röven. Även om det ska vara tomt får jag en känsla över att det kommer komma bajs när som helst under samlaget vilket gör att jag snabbt avbryter och föreslår andra grejer. Synd tycker jag, och killen vars kåtdröm man förringar tycker likadant. Har haft lyckat analsex några gånger och då var det riktigt najs, men på senaste har det verkligen inte gått då jag oroar mig över skiten.

Så nu kommer frågan, hur rengör jag mig där nere, och har ni några tips på hur jag överkommer "rädslan" att det ska komma skit under samlaget? Beskriv gärna i detalj era förslag så att jag gör rätt, så jag kan förstå och tillämpa. För tillfället ser jag till å svälta mig innan och tar en riktig omgång på toan innan träff. Men borde uppgradera mig känner jag.

Låt oss tala om bajs, det finns två sorters bajsande de som äter fil/yougurt och musli till frukost och bajsar långa sammanhållande korvar, en stor en vid varje tömning.Sedan har vi de som lever på skräpmat och käkar bergismackor med fet ost till frukost och lever på pizza och snabbmat, och som bajsar som en komocka,typ havregrynsgröt. De senare har ju av naturliga skäl svårt att tömma hela tarmen och då blir det lite kvar, som efter några timmar blir till små stenkulor/ärtor,som ligger kvar i ändtarmen.
I det första fallet så funkar analsex alldeles utmärkt eftersom allt förljer med ut..
I det andra fallet så kan man ju faktiskt köra duschslangen eller ett minilavemang typ en 30 minuter innan sexet, eller kan man stoppa in fingrarna och plocka ut dom små resterna som finns kvar.
I bägge fallen så vill jag rekomendera ett litet minlavemang med saltvatten( 1tsk salt till en halv liter vatten) typ ett par deciliter för att skölja ut bakterier, då kan man knulla på och variera mellan båda hålen utan någon större risk för urinvägsinfektion, men tänk på att skölja ur fittan och kissa efter en sådan övning.
Och tänk på att ett vattenbaserat glidmedel har en större förmåga att lösa upp de det där som kanske är kvar i tarmen,det som gör snorren brun och stinkande,rekomenderar ett siliconbaserat glidmedel, eller varför inte cocosolja.Men olyckor händer alltid så ha alltid lite hushållspapper redo när ni idkar analsex.
Hälsningar från min fru, som älskar analsex!
__________________
Senast redigerad av Tom iskalle'n 2018-06-21 kl. 15:59.
Citera
2018-06-21, 18:33
  #10
Medlem
Roidberts avatar
Är du rädd för att killen ska bli avtänd? Jag tror knappast att han bryr sig. Jag brukar knulla min brud i röven och för det mesta är det rent därinne, men visst har det hänt att man har fått skit på kuken några ggr.
Citera
2018-06-24, 17:16
  #11
Medlem
Har man inget lavemang så fungerar en duschslang bra (förutsatt att man har en i anslutning till en toalett). Bara att ta av duschmunstycket och ha på en svag stråle. Tryck änden av slangen mot analöppningen så åker vattnet in. Gör det ganska snabbt så att det inte kommer upp vatten i tjocktarmen. Gör om ett par gånger så är det rent. Fungerar också att fylla en halvliters pet-flaska, trycka den mot analöppningen och pressa ihop flaskan så att vattnet åker in...

Kommer det skit på kuken någon gång så är ju inte det hela världen, iaf inget jag blir sur över. Kan dock bli liiite kinkig om tjejen jag har sex med alltid har skit i sig pga att hon inte ens försöker hålla sig ren.
Citera
2018-06-24, 18:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas928
Själv föredrar jag den kroppsöppning som Gud har skapat för ändamålet.
Jag är helt övertygad om att Gud skapade flertalet porrstjärnors rövhål för att bli penetrerade av väloljade stakar. Annars vore han inte mycket till Gud.

On topic: en kort omgång med en "douche" reducerar sannolikt risken högst väsentligt. Annars brukar Puma Swede målande förklara hur hon går tillväga inför analscener: svältdiet i 24h, upprepade lavemang och slutligen medicin som skapar förstoppning. Förmodligen är man lagom sugen på sex efter en sådan omgång, men det är ju inte något huvudproblem för ett proffs.

För arkivets skull vore det f.ö intressant att veta om TS är kille eller tjej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback