Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-27, 18:09
  #25
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag tycker att det stora problemet med reklamfilmer speciellt i Sverige är att man försöker skicka ut dolda, ofta politiska budskap. Som Ica's reklamfilm med det ensamkommande flyktingbarnet som jobbade i butiken (nu verkar han inte vara kvar). Det är ju bättre om Ica satsar på sitt race utan att behöva blanda in politik.
Citera
2018-06-27, 19:52
  #26
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Att frivilligt lämna ut uppgifter om sig själv i en undersökning är vad jag kritiserade, det har jag gjort klart för dig från början.
Nejnej, attackerna har växlat, försök inte hävda annat.

Senast var det uppringarnas kvot.
Citera
2018-06-27, 19:56
  #27
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Nejnej, attackerna har växlat, försök inte hävda annat.

Senast var det uppringarnas kvot.
Att lämna ut uppgifter om dig själv är uppringarnas kvot eftersom att deras jobb är att samla in uppgifter om dig, det är precis samma sak vilket jag förklarat för dig från början.
Citera
2018-06-27, 20:21
  #28
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Att lämna ut uppgifter om dig själv är uppringarnas kvot eftersom att deras jobb är att samla in uppgifter om dig, det är precis samma sak vilket jag förklarat för dig från början.
Nej.
Det är två helt olika saker, utöver alla andra underliga påhopp.

Nu försöker du, ännu en gång, blanda bort korten.

Nu får du hitta någon annan att bråka med.
Citera
2018-06-27, 20:30
  #29
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Nej.
Det är två helt olika saker, utöver alla andra underliga påhopp.

Nu försöker du, ännu en gång, blanda bort korten.

Nu får du hitta någon annan att bråka med.
Att du lämnar ut uppgifter om dig själv och att de samlar in uppgifterna om dig själv är precis samma händelseförlopp som jag förklarat för dig från början. Om allt du påstår får du ta och förklara vad du menar, för det du sagt hittills är intetsägande svammel.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback