Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-01, 10:49
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
NU är jag rätt övertygad om att kvinnor som skaffar barn på egen hand inte ser barn som en leksak utan tvärtom någonting de hemskt gärna vill ha i sitt liv.
Hur får du det till 'tvärtom'?
Citera
2018-08-01, 11:03
  #134
Medlem
poxers avatar
Trasiga gener bör rensas ut, inte hyllas.
Citera
2018-09-01, 16:29
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Du missförstår problemet. Vi kvinnor har mycket lätt att hitta en man att skaffa barn med, men det är barnet vi är ute efter. Själva mannen är ganska ointressant efter att han sprutat sin sperma och befruktat oss.

Word.
Citera
2018-09-01, 17:11
  #136
Medlem
Eftersom den här kulturen skaffar så få barn så finns det ett värde i inseminering.

Skulle man optimera skulle man bara framställa flick-barn eftersom det är slöseri att framställa pojkar , de tillför inget genetiskt. Så staten borde garantera dessa kvinnor flickor.

Banden mellan moder och dotter är starkare än någonsin

https://www.youtube.com/watch?v=RPx6Tpo7av0
__________________
Senast redigerad av Prepper 2018-09-01 kl. 17:29.
Citera
2018-09-01, 17:28
  #137
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Du missförstår problemet. Vi kvinnor har mycket lätt att hitta en man att skaffa barn med, men det är barnet vi är ute efter. Själva mannen är ganska ointressant efter att han sprutat sin sperma och befruktat oss.
Så talar en kvinna som aldrig har varit kär och inte förstår vad kärlek innebär.
Nu kan du kanske använda fittan för att få som du vill men det kommer att bli ett tråkigt uppvaknande för dig när den inte längre lockar män och du är gammal och ensam.
Citera
2018-09-02, 16:16
  #138
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Det finns en annan tråd i denna forumdel där ts och många med honom hävdar att äktenskap är en usel affär för män. Så varför är du negativ till detta? Män vill inte och uppmanas dessutom i tråd efter tråd att inte gifta sig i iallafall inte med en svensk kvinna. Då kan du ju inte kovända och börja klaga så här.

Detta hyckleri från mäns sida är tragiskt, på sin höjd komiskt. Fler och fler män har tagit "the red pill" och anser sig nu grundlurade. De har "genomskådat" kvinnors hypergami, vilken tydligen fungerat för kvinnor och deras avkomma genom hela evolutionen..... för här sitter vi nu x tusentals år senare..... trots att vi var mesar jämfört med neandertalarna. Tydligen valde kvinnor män med andra egenskaper också än bara råstyrka.

Men summa summarum nu ska män inte gifta sig eller skaffa barn med västerländska kvinnor. För kvinnor gör det de alltid har gjort? (sörjt för sin avkomma).

Nä män har blivit lurade av Hollywoods romantiska filmer, som mestadels produceras av män, men nä, då får man det till att Hollywood består av kommunistiska judar. Fortsätter man sen argumentationen, det är då det verkligen börjar bli komiskt(?) och snurrigt.

Så nu är vi här med flest singelhushåll i världen och män som skaffar barn senare och senare i livet. Bara en tidsfråga innan amerikanarna når dit med alla sina gurus som intalar män att det var en fälla från början till slut.

Och kvinnor nödgas att inseminera sig...... kanske för att hon tröttnade på att bli kallad en lögnaktig hora, när hon egentligen bara ville det hon alltid velat, nämligen att skaffa barn.

(ja jag är medveten om att det finns kvinnor som inte vill skaffa barn, mig själv inräknad)
__________________
Senast redigerad av Jenny9 2018-09-02 kl. 16:20.
Citera
2018-09-02, 18:21
  #139
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Så talar en kvinna som aldrig har varit kär och inte förstår vad kärlek innebär.
Nu kan du kanske använda fittan för att få som du vill men det kommer att bli ett tråkigt uppvaknande för dig när den inte längre lockar män och du är gammal och ensam.

Äsch, när jag blir gammal ska jag ragga tonårskukar som om dom vore ostbågar i en skål på puben. Det här är Sverige, och det är vi kvinnor som knullar mest - oavsett hur gamla vi är !
Citera
2018-09-02, 20:55
  #140
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äsch, när jag blir gammal ska jag ragga tonårskukar som om dom vore ostbågar i en skål på puben. Det här är Sverige, och det är vi kvinnor som knullar mest - oavsett hur gamla vi är !

Snacka går ju... Men du kommer nog inte särskilt långt med dina churrosfeta fläskpattar. Kvinnors atraktivitetspeak är passerad vid 18-22 års ålder.
Mäns däremot, ca. 55-65 år.

Både i fredags och lördags fick jag "kåthets-signaler" från 2 kvinnor, men jag upplevde mig ha vettigare saker för mig än att slösa en kvälls produktivitet på en 30 åring kvinna som är på väg in i sitt kakel.

Jag som man skulle kunna skaffa egna barn själv, utanför Sverige... Vi män är inte sönderpriviligierade, så vår avkomma kommer få en bättre fostran efter 1 års ålder.
Citera
2018-09-02, 21:55
  #141
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Snacka går ju... Men du kommer nog inte särskilt långt med dina churrosfeta fläskpattar. Kvinnors atraktivitetspeak är passerad vid 18-22 års ålder.
Mäns däremot, ca. 55-65 år.

Både i fredags och lördags fick jag "kåthets-signaler" från 2 kvinnor, men jag upplevde mig ha vettigare saker för mig än att slösa en kvälls produktivitet på en 30 åring kvinna som är på väg in i sitt kakel.

Jag som man skulle kunna skaffa egna barn själv, utanför Sverige... Vi män är inte sönderpriviligierade, så vår avkomma kommer få en bättre fostran efter 1 års ålder.

Jag blev raggad på igår (lördag), stannade vid rödljus och blev raggad på av en kille bredvid. Han var runt 18-22. Han ville nog ha mina churrosfeta fläskpattar, inte för att de är så feta, mer som äpplen.

Meen du vet, jag hade bättre saker för mig. Typ titta på grannarna med kikaren. Bor man i stan på 13:e våningen är det ett legit helgnöje.

Glöm att mäns attraktionspeak är vid 55-65. Snarare mellan 35-50. Men å andra sidan är en hel del kvinnor jävligt vackra i den åldern också, de låter inte sina kroppar förfalla så som män kan göra.
Citera
2018-09-02, 22:01
  #142
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag blev raggad på igår (lördag), stannade vid rödljus och blev raggad på av en kille bredvid. Han var runt 18-22. Han ville nog ha mina churrosfeta fläskpattar, inte för att de är så feta, mer som äpplen.

Meen du vet, jag hade bättre saker för mig. Typ titta på grannarna med kikaren. Bor man i stan på 13:e våningen är det ett legit helgnöje.

Glöm att mäns attraktionspeak är vid 55-65. Snarare mellan 35-50. Men å andra sidan är en hel del kvinnor jävligt vackra i den åldern också, de låter inte sina kroppar förfalla så som män kan göra.

Jag tror jag drar ner det till 30-45 vid närmare eftertanke. Män blir rynkiga efter 45.
Citera
2018-09-03, 11:12
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Vad är problemet? Ska man tvinga män att ingå i en familj eller?

När man uppfostrar ett barn så behövs det både en manlig och en kvinnlig figur för att biologiskt sett så är det viktigt att lära sig från de TVÅ könen
Citera
2018-09-03, 11:20
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Feminism, fri invandring, antirasism, ja allt som rymmer under postmodernism och kulturmarxism är tabu att vara emot. Speciellt som svensk man. Räcker nästan med att du föddes som just det för att vara avskydd.

Det komiska är att det är okej att hata vita män för att de föddes till att va en vit man, men jävlar om det är tvärtom då ska man brännas på bål.

Helst föredrar jag att ingen ska avsky någon för kön eller hudfärg, det borde vara individers handlingar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback