Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-25, 08:35
  #13
Medlem
NotBads avatar
Köpte liknande hasch av någon blatte för några månader sedan. Inget större fel på med mer än att det fastnade i naglarna när jag smulade.
Citera
2018-06-27, 10:33
  #14
Medlem
Casual-Cultures avatar
Oj vad dålig koll folk har här inne om hash haha för det första Ja man kan köpa en platta ljust hash för 3000 men då är dit skit sen kan du köpa en platta ljust hash för 4500-5500 då snackar vi grym pollen. Och luktar det koskit? och är lite fuktigt och smullas lätt ja då är det la ganska färskt och kanske inte pressat så hårt? allt beror på hur det tillverkas och transporteras vi bor inte i Maroco dumma svenskar.

Juste ja jag glömde ni är inte vana vid förändringar och nya sorter mm ni är vana vid era bajs hash som antingen är skit klibbigt och svart och väldigt svagt rus eller hårt hash.

Åk till marocco/indien och testa hash så kommer ni se hash ni aldrig sett innan och inte visste att det kunde se ut så och var si och så.
__________________
Senast redigerad av Casual-Culture 2018-06-27 kl. 10:39.
Citera
2018-06-27, 12:10
  #15
Medlem
itworkss avatar
.
Citera
2018-06-27, 12:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Oj vad dålig koll folk har här inne om hash haha för det första Ja man kan köpa en platta ljust hash för 3000 men då är dit skit sen kan du köpa en platta ljust hash för 4500-5500 då snackar vi grym pollen. Och luktar det koskit? och är lite fuktigt och smullas lätt ja då är det la ganska färskt och kanske inte pressat så hårt? allt beror på hur det tillverkas och transporteras vi bor inte i Maroco dumma svenskar.

Juste ja jag glömde ni är inte vana vid förändringar och nya sorter mm ni är vana vid era bajs hash som antingen är skit klibbigt och svart och väldigt svagt rus eller hårt hash.

Åk till marocco/indien och testa hash så kommer ni se hash ni aldrig sett innan och inte visste att det kunde se ut så och var si och så.


De flesta här är ju säkert inte ens 18 år eller runt där, samma idiot frågor år ut fast det finns 10000 svar
Citera
2018-06-28, 01:21
  #17
Medlem
dimensioners avatar
Jag fick sånt röka för nån vecka sen ifrån Amsterdam. Hyfsat röka
Citera
2018-07-04, 18:45
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andispace
De två senaste gångerna jag har köpt röka (två olika becknare), har hashet varit mörkbrunt, fuktigt och extremt smulig. Att forma en boll går inte utan att det faller sönder. Det luktar som en blanding mellan hash och ko skit. Det kickar rätt OK ändå.... Har ni sätt något liknande förr? Inte jag iaf.... är lite sträv på halsen också.

Hasch är mestadels fetter så kan du inte göra en boll innehåller det väldigt lite thc.
På bilden ser det dock ut som standard hasch och min gissning är att det blivit fuktskadat vid smugglingen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback