Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 14:13
  #1
Medlem
volvo 240s avatar
Hej, har ett lite konstigt problem, det är så att min mapp med mp3or säger att det är ca 6700 filer, men när jag öppnar i WInamp så är det omkring 4700. Jag har inga albumbilder och det är ju omöjligt att det är 2000 mappar. Ca 50 mappar är det sedan massa random mp3filer. Så vad kan det här bero på? Någon som har ett hum?
Citera
2018-06-19, 14:17
  #2
Medlem
Tar för givet att du även kollat efter dolda filer?
Citera
2018-06-19, 14:21
  #3
Moderator
Arne.Ankas avatar
Har du provat att söka med filändelse mp3? filstorlek under 1MB?
Citera
2018-07-23, 22:11
  #4
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneShotThreeBears
Tar för givet att du även kollat efter dolda filer?
Nej det har jag faktiskt inte. Men denna mappen har jag haft stenkoll på sedan 2011 så vore vldigt konstigt om det fnans något.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har du provat att söka med filändelse mp3? filstorlek under 1MB?
Nä, men sådana borde ju dyka upp i WInamp..

Hursomhelst hittar jag aldrig nåting med söken i WIndows 7. i XPfunkade det hur bra som helst men får aldrig upp ett enda resultat i 7an fast jag söker på filer som garanterat finns.

O mitt talprogram är från 2016 så det ska ju vara uppdaterat för Win 7. Väldigt konstigt det här iaf.
__________________
Senast redigerad av volvo 240 2018-07-23 kl. 22:15.
Citera
2018-07-25, 05:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Nej det har jag faktiskt inte. Men denna mappen har jag haft stenkoll på sedan 2011 så vore vldigt konstigt om det fnans något.

Nä, men sådana borde ju dyka upp i WInamp..

Hursomhelst hittar jag aldrig nåting med söken i WIndows 7. i XPfunkade det hur bra som helst men får aldrig upp ett enda resultat i 7an fast jag söker på filer som garanterat finns.

O mitt talprogram är från 2016 så det ska ju vara uppdaterat för Win 7. Väldigt konstigt det här iaf.
Dolda filer är lite väl svårt att se när de dök upp eftersom de är dolda. Gällande sökfunktionen så bruka jag vara mer förvånad när den faktiskt hittar saker.

Jag föreslår att du skapar nya mappar som du flyttar mp3 filerna till. Om du vill kan du sen kolla upp de gamla nu tomma mapparna innan du tar bort dom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback