Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-19, 13:08
  #25
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Vilka signaler ger du honom själv, berättar du vad du vill och känner? Frågar du om ni ska ses samtidigt som du svarar på hans frågor om p-piller? Om inte så kan han lätt få uppfattning att du inte är mer intresserad. Ta eget initiativ om du vill fortsätta med honom!

Fast han borde ju kunna läsa signalerna själv tycker jag.
Citera
2018-06-19, 13:09
  #26
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Farsan gjorde en sådan blunder när han var 18-19, han var på disco och blev uppraggad av en 30åring. Det blev boom boom hemma hos henne, dem bytte väl nummer och sedan hördes dem inte mer.

9 månader senare knackar socialen på dörren och meddelar att ett barn kommit till världen och dennes mor hävdar att han är faren. Farsan säger att det i stort sätt var ett förhör, detta var ju innan dna test så hade han nekat hade han nog aldrig officiellt blivit barnets far.

Han erkände att han hade sått sin vildhavre i kvinnan och fick betala för ungen i 18år.

Har aldrig träffat min halvbror som är 17 år äldre än mig, kommer göra det när farsan dött och arvet ska utdelas.

Sånnt är konstigt och synd tycker jag men vill man verkligen inte som kille att tjejen ska bli gravid borde man ha kondom om man har one night stands
Citera
2018-06-19, 13:11
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Fast han borde ju kunna läsa signalerna själv tycker jag.
Varför det? Du kan ju inte läsa hans.
Citera
2018-06-19, 13:11
  #28
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klownface
Fråga honom istället för att springa runt och hetsa upp dig och starta en jävla tråd där främlingar kan spekulera och tuta i dig vad fan som helst? Du kanske är 20 men du verkar vara 14 i skallen

Äch klart jag lyssnar väll inte på allt vad folk skriver här jag har ju min egna känsla att gå på också men det är kul att lyssna på folks åsikter ibland
Citera
2018-06-19, 13:13
  #29
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Varför det? Du kan ju inte läsa hans.

Jo på sätt och vis eftersom han skickar signaler att han är oseriös , men jag är ändå intresserad av att höra andras åsikter med
Citera
2018-06-19, 13:22
  #30
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Farsan gjorde en sådan blunder när han var 18-19, han var på disco och blev uppraggad av en 30åring. Det blev boom boom hemma hos henne, dem bytte väl nummer och sedan hördes dem inte mer.

9 månader senare knackar socialen på dörren och meddelar att ett barn kommit till världen och dennes mor hävdar att han är faren. Farsan säger att det i stort sätt var ett förhör, detta var ju innan dna test så hade han nekat hade han nog aldrig officiellt blivit barnets far.

Han erkände att han hade sått sin vildhavre i kvinnan och fick betala för ungen i 18år.

Har aldrig träffat min halvbror som är 17 år äldre än mig, kommer göra det när farsan dött och arvet ska utdelas.

Damn vilken historia. Ändå så skaffade han dig också Jag har en halvsyster också som jag aldrig har träffat som min farsa skaffade när han var tonåring (och som han inte har någon kontakt med).

Hände minst två gånger när jag bodde utomlands också, en kompis till mig gjorde en tjej gravid han nyss träffade och hon ville behålla barnet. Han flydde landet, men jag hörde att han tillslut bestämde sig för att söka upp henne och de bor nu ihop. Ibland så undrar man om detta är en strategi bland tjejer, att liksom tvinga män att stanna hos dem genom att göra sådär

Jag är i min övre 20år nu, börjar närma mig pappa-ålder så någon gång är det nog dags, vill ju gärna föra min säd vidare innan jag blir för gammal / dör. Ganska kul ändå att det finns kvinnor där ute som är villiga att villkorslöst uppfostra ditt barn utan dig, och det enda du behöver göra är att betala en avgift på någon tusenlapp i månaden för att ditt arv ska gå vidare Värt att tänka på kanske.
Citera
2018-06-19, 13:22
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Jo på sätt och vis eftersom han skickar signaler att han är oseriös , men jag är ändå intresserad av att höra andras åsikter med
Du kanske tolkar honom så, men är han verkligen det? Han kanske bara är nervös, vet inte hur han ska göra och vad han ska säga. Du säger ju inget till honom utan tycker att han själv ska förstå. Killar och tjejer tänker inte lika. Han sprang ju inte hem direkt efter att ni legat eller när han vaknade. Det visar på att han är intresserad av dig, tycker jag!
Citera
2018-06-19, 13:27
  #32
Medlem
Muikkunens avatar
Testa att själv öppna upp en konversation med honom?

Han är förmodligen orolig och vill vara säker på sin sak.

Mycket möjligt att han bara vill ligga och inget mer. Men så kanske du också tycker?
Eftersom ni låg med varandra efter en utekväll?

Som sagt han kanske inte har den bästa självkänslan och har svårt att ta första steget i en konversation.

Fråga något vardagligt till honom, har du några planer idag, hur mår du? Vill du ses igen?

Skriv vad du tycker och tänker så blir det nog mycket lättare
Citera
2018-06-19, 15:35
  #33
Medlem
Det kanske pappan till mitt barn som du knullar med. Han skulle självklart aldrig berätta för dig att han har ett barn.....han vill gärna doppa unga tjejer, och är säkert sådär nojjig efter att han gjorde mig gravid.
Citera
2018-06-19, 16:53
  #34
Medlem
Katzyns avatar
Tja det han vill ha sagt är väl att han absolut inte kan tänka sig dig som mor till hans barn, och att han betraktar det som din skyldighet att se till att han slipper det.

Jävligt taskigt beteende. Fråga innan är väl rimligt, men efter, vad ska han göra om du svarar nej? Tärningen är redan kastad grabben.
Citera
2018-06-19, 16:57
  #35
Medlem
Vad tror du egentligen? Han vill inte bli farsa... sen vad förväntar du dig? Att han ska komma och fria till dig efter ett ligg?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback