Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-21, 10:37
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rattata163
Dom vita är barn barn till djävulen det är därför dom vita inte tål solen.. ställ dig vid solen mot din hud sen luktar du på din hud, då luktar den lik.. speciellt svennar, har knullat många svenska tjejer dom alla hade en stank som inte jag förstod, känner den stanken när jag är nära en svensk ibland som jag inte häller känner. En svin stank skulle jag beskriva den.. ni som vet ni vet...

Det är exakt så luktsinnet fungerar. Man upplever kroppslukter som oangenäma om man inte är ämnade för varandra genetiskt. De svartas lukt är också oangenäm för europeer, absolut inget konstigt med det.
Så anser man att ett visst folk luktar äckligt så kan man vara ganska säker på att det folket tycker detsamma om ditt.

Men till topic
Det kommer ju dessvärre inte göra saken bättre att folk runt om i världen ser ner på svarta. Behandlar man någon som en hund så kommer han förr eller senare också bli en hund. Och sen fortsätter hjulet att snurra, generation efter generation. Hur man löser problemet? Jag vet inte.
__________________
Senast redigerad av censuria 2018-06-21 kl. 10:52.
Citera
2018-06-21, 15:53
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Negrer är även hatade i Afrika. Ex övriga Afrika ser somalier på samma sätt som vi ser på zigenare, olika stammar hatar varandra och historiskt var det inte vita som jagade svarta i Afrika för att få slavar, man köpte slavarna av andra svarta som fångade in och/eller födde upp slavar som vilket djur som helst.

Ingen tycker om negrer och negerns naturliga fiende är en annan neger

Stämmer inte att övriga afrikaner ser på somalier som européer ser på zigenare. Till exempel i Sydafrika finns det bantus som ogillar somalierna för att somalierna är driftiga, uppvisar entreprenörskap och driver butiker och liknande medan de själva sitter på rumpan. Många bantu-afrikaner i Sydafrika är fostrade i jantelagen att hata alla som är mer framgångsrika än en själv.
Citera
2018-06-28, 21:11
  #15
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lersater
Det är väl inte så konstigt..? apdjur med låg IQ vill man inte umgås med.. sen luktar de ju satans illa..

Fast här i Sverige gillar vi ju afrikaner mer än andra utlänningar. Dessutom är ju afrikanska män ganska välutrustade i byxan, och det uppskattas ju av oss tjejer.
Citera
2018-07-01, 08:42
  #16
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Fast här i Sverige gillar vi ju afrikaner mer än andra utlänningar. Dessutom är ju afrikanska män ganska välutrustade i byxan, och det uppskattas ju av oss tjejer.


Mm o sen har 50% chans på aids.. Sen att man spyr av att ens va nära? Sen har de inte så stora som folk tror
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback