• 35 633 online
  • 1 184 483 medlemmar
  • 61 225 499 inlägg
  • 1
  • 2
2018-06-19, 11:38
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Jah håller med. Folk som är med i NMR o AFS är bara sårade små bögar som söker gemenskap de är lätt när man har någon att hata. Då slipper man hata sig själv. Därför söker dom sig till varandra på det viset

Bögar?

Har du en källa på det?
Citera
2018-06-19, 15:30
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Orka "bota" nazister. Vad har dem gjort dig? Bättre att du kritiserar kommunister och deras politiskt korrekta beteende. Det retar dem alltid ja.
Citera
2018-06-20, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag tror du har fel i hur man skall göra. Jag håller dock med dig i din analys om hur fel det blir när vänstertrollen agerar.

Men jag anser att vi inte ens borde finnas där dom är. När NMR demonstrerar så borde gatorna i övrigt vara helt tomma. Som en spökstad. Alla lampor i fönstren skall vara släckta och allt skall vara tyst. Inte ens en katt skall jama. Så skall det alltid vara där dom demonstrerar.

När dom delar flygblad så skall ingen prata med dom eller ifrågasätta dom. När man går förbi och dom frågar om man vill ha ett flygblad så agerar man som att han inte finns och går rätt fram. Stöter man emot honom så ber man om ursäkt som att man inte såg honom och går vidare. Detta måste göras av alla som passerar förbi.

Din teori är givetvis ett alternativ som säkert är bättre än dagens situation. Att slippa hot, skrän och stök är ett steg i rätt riktning. Tyvärr bygger det på samma princip att skjuta bort människorna, och bygga ett vi-dom vilket i slutändan kanske inte ger så mycket?

Citat:
Ursprungligen postat av Nyasalladsbladet
För mig är "nazism"=kärlek till allt och alla där djur och människor ska få leva och frodas i harmoni med naturen på bästa vis och absolut inget hat alls. Predikar varje dag med de flesta jag träffar om detta men i små portioner. Korruption och agendastyrd forskning och media med mera är väl nåt att avsky däremot. Vi lever i en ondskefull värld men den verkar du vara nöjd med.

Jag vet inte riktigt om det här var min poäng. Jag pratade mer om motståndarsidan.

Citat:
Ursprungligen postat av amos820
Det bästa receptet hade varit att kasta ut alla hudingar. Då hade det funnits föga grund för rasism.

Det kommer aldrig hända, så det är ingen idé att fundera över.

Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Tror många som befinner sig ute på extremkanterna skulle kalla dig naiv och inte tycka om din idé särskilt mycket. Jag är själv invandringskritiker men räknas nog som en väldigt ljummen nazist... Men jag gillar din optimism och vi skulle nog kunna mötas på mitten och komma överens tror jag

Det är inte säkert jag tror på min idé till 100% heller, jag tänker mig det som en sorts bollplank. Det var en tanke som slog mig bara när jag skulle lägga mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Jah håller med. Folk som är med i NMR o AFS är bara sårade små bögar som söker gemenskap de är lätt när man har någon att hata. Då slipper man hata sig själv. Därför söker dom sig till varandra på det viset

Men det där gäller väl för i princip alla människor? Vi söker gemenskap, likasinnade och då finns det många gånger en fiende, oavsett vad de må gälla. Ta bara hockey som exempel, du kanske håller på Luleå och jag Färjestad, men inte slår vi varandra blodiga över det, varför kan inte samma princip gälla här?

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Orka "bota" nazister. Vad har dem gjort dig? Bättre att du kritiserar kommunister och deras politiskt korrekta beteende. Det retar dem alltid ja.

Du har missförstått mitt inlägg om du tror det handlar om att bota någon. Det handlar mer om att inte förskjuta någon bara för att man har vissa tankar och idéer.
Citera
  • 1
  • 2