Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 00:08
  #1
Medlem
Hej jag har kört mac så länge jag kan minnas, men jobbet kräver windows. Jag orkar inte köra paralells eller vad skiten heter så nu försöker jag hitta en windows pc, men det är fan inte lätt.

Det enda hårdvarukrav som finns är att officepaktet rullar, full-hd filmer, youtube osv. Det behövs alltså inte någon topphårdvara...

Absoluta krav

- SSD
- Bra inbyggd musplatta
- ordentlig skärm, minimum full-hd 1080x1920
- Webcam + ljud (videosamtal)

Inte lika viktigt, men helst!

- Ljudlös (inga fläktar)
- Lätt
- Gärna så billig som möjlig
- <15 tum gärna 12"


Någon som har kännedom om någon vettig laptop?
__________________
Senast redigerad av XrSC 2018-06-19 kl. 00:11.
Citera
2018-06-19, 00:19
  #2
Medlem
dongerlords avatar
Kika på några av Asus ZenBooks och utgå från prisklasserna där, finns olika varianter där som det räcker och blir över för gällande dina krav. kan även ge ett gott ord för Dell XPS 13. Fast Dells XPS 13 får du punga ut några tusenlappar för och kanske inte är nödvändig då du inte behöver värsta prestandan
Citera
2018-06-19, 03:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dongerlord
Kika på några av Asus ZenBooks och utgå från prisklasserna där, finns olika varianter där som det räcker och blir över för gällande dina krav. kan även ge ett gott ord för Dell XPS 13. Fast Dells XPS 13 får du punga ut några tusenlappar för och kanske inte är nödvändig då du inte behöver värsta prestandan

Kollade just in ASUS och har något emot deras produkter då jag har dålig erfarenhet men de såg väldigt bra ut. Ska kika in vad Dell erbjuder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback