Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-18, 22:10
  #1
Medlem
Vet inte hur jag ska beskriva det exakt.
Träffar en tjej men vi har inte haft sex än, men när vi ligger i sängen o hånglar osv så blir jag ju hård och min penis börjar "läcka" sperma lite grann hela tiden.
Skitjobbigt efter ha legat o mysigt i typ 20min sen går man på toa o ser en stor jävla fläck i kallingarna.
Varför händer detta? Och kan man undvika det?
Jag känner inte ens av att det kommer något föränn efteråt.

Nu sista gången testade jag runka ca 2h innan vi träffades men hjälpte ingenting...
Är oskuld btw om det har något med det att göra?
Citera
2018-06-18, 22:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superingvar
Vet inte hur jag ska beskriva det exakt.
Träffar en tjej men vi har inte haft sex än, men när vi ligger i sängen o hånglar osv så blir jag ju hård och min penis börjar "läcka" sperma lite grann hela tiden.
Skitjobbigt efter ha legat o mysigt i typ 20min sen går man på toa o ser en stor jävla fläck i kallingarna.
Varför händer detta? Och kan man undvika det?
Jag känner inte ens av att det kommer något föränn efteråt.

Nu sista gången testade jag runka ca 2h innan vi träffades men hjälpte ingenting...
Är oskuld btw om det har något med det att göra?


Googla "försats".
Citera
2018-06-18, 22:12
  #3
Medlem
Det kommer lösa sig när du kommer ur puberteten.
Citera
2018-06-19, 08:21
  #4
Medlem
Lacerdas avatar
Stud delay spray funkar rätt så bra. Har du utöver denna spray druckit ett par glas så kan du knulla luder i evighet, ställ upp dom på rad. En gång munknullade jag ett luder och hon beklagade sig över smaken från sprayen, bara så att du vet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback