Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-18, 23:23
  #13
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Jag mår dåligt över detta epitet.

Fjöll av, seriöst. Förstår inte hur man kan ta åt sig av vad andra säger, det är och kommer alltid förbli ord. Man vet bättre själv, med det sagt däremot så är man inte odödlig, och man har ett rykte att värna om, Sverige är ett litet land..

Men om man nu vill knulla, så skött det snyggt. Krogen tror jag är bäst, man har roligt, går hem och har sex, och sen försvinner man. Snabbt och snyggt, kläng inte, lura inte bruden med saker som inte kommer ske, och framförallt, försvinn så snart som möjligt efter sex ( om dagen efter sker, så avlägsna dig på morgonkvisten, ta inget nummer och ge tydliga signaler att det var ett engångstillfälle ). Tror ändå brudar som drar med sig killar hem ändå räknar med att det är endast förlustelser och inget mer.

Sen kanske man får akta sig nu med samtyckeslagen, det är väl den största faran då man verkligen kan hamna i onåd hos staten, och som man lär sig på ett eller annat sätt, man är rättslös i detta land. Så något sorts bevis för att det fanns samtycke om sexet och inget mer kan vara smart att försöka tänka ut.
Citera
2018-06-18, 23:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivarus
Fjöll av, seriöst. Förstår inte hur man kan ta åt sig av vad andra säger, det är och kommer alltid förbli ord. Man vet bättre själv, med det sagt däremot så är man inte odödlig, och man har ett rykte att värna om, Sverige är ett litet land..

Men om man nu vill knulla, så skött det snyggt. Krogen tror jag är bäst, man har roligt, går hem och har sex, och sen försvinner man. Snabbt och snyggt, kläng inte, lura inte bruden med saker som inte kommer ske, och framförallt, försvinn så snart som möjligt efter sex ( om dagen efter sker, så avlägsna dig på morgonkvisten, ta inget nummer och ge tydliga signaler att det var ett engångstillfälle ). Tror ändå brudar som drar med sig killar hem ändå räknar med att det är endast förlustelser och inget mer.

Sen kanske man får akta sig nu med samtyckeslagen, det är väl den största faran då man verkligen kan hamna i onåd hos staten, och som man lär sig på ett eller annat sätt, man är rättslös i detta land. Så något sorts bevis för att det fanns samtycke om sexet och inget mer kan vara smart att försöka tänka ut.

Jag håller med om att man ej bör ta åt sig av ord. Jag jobbar på att lära mig sluta bry mig. Men man vill ju ändå att sexuella möten ska vara trevliga för båda parter och ej resultera i hard feelings.

Om man inte är ute efter enbart ONS utan gärna ses fler gånger och gillar tjejen, men ej söker klassisk monogam pojkvän-flickvän-relation med henne?
Citera
2018-06-18, 23:48
  #15
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Jag håller med om att man ej bör ta åt sig av ord. Jag jobbar på att lära mig sluta bry mig. Men man vill ju ändå att sexuella möten ska vara trevliga för båda parter och ej resultera i hard feelings.

Ärs, sikta på att njuta men glöm inte bort att ge, så ska du se att en brud som gillade sexet vill mysa ( förlänga känslan ), och då vet du att det finns något som slutade bra. Är du då smart, så försök dra dig undan ( lite senare, eller dagen därpå ) men ta med, eller hitta en lapp och skriv ett nummer. "Ta en fika en dag? / ditt nummer/namn", eller liknande ( om hon själv inte tar upp det, men tvivlar däremot på det och sen "försvinn" ). Hör hon av sig så vet du att hon vill mer, och då kan man ta det ifrån det.

Annars var det bara något tillfälligt, och en börjar om med nästa.

Citat:
Om man inte är ute efter enbart ONS utan gärna ses fler gånger och gillar tjejen, men ej söker klassisk monogam pojkvän-flickvän-relation med henne?

Då tar du det på andra träffen, att du gillade senast ( överdriv inte, kvinnor ser inte budskapet, utan vad du säger ) och att du gärna fortsätter i det stuket. Däremot så är risken väldigt överhängande att känslor skapas, och då blir det mer än ett tillfällig ligg, och drama och det blir djupare.

Svårt det där, från fall till fall, men var alltid kall och se det som något tillfälligt, sen om det utvecklas, så ( i ditt fall ) får man bli glad ( men gör det inte öppet/tydligt för henne ) och ta det ifrån det. Men ska du knulla så får du alltid komma ihåg att ha ett vist avstånd, du får inte själv blanda in känslor - då är sista dagen kommen. Det är ett utbyte och inget mer.

Så tänk på vad du säger, klart du ska charma, men försök håll det till så fysiska ting som möjligt ( dans, närkontakt och liknande ). När man t.ex är full har man en tendens att kläcka ur sig inte riktigt välplanerade saker ( för att få komma till ), och sånt kommer ge dig ryktet "fuckboy", eller som jag hellre vill säga, horbock.

Du måste slå ifrån på känslor och bara köra, du vill en sak, och kör på det. Gör du det bra, vill hon ha mer ( d.v.s att du kan knulla, suger du så åker du ) så måste du låta henne ta det initiativet.
Citera
2018-06-19, 02:09
  #16
Medlem
Spelar ingen roll vad kvinnor tycker eller vilka epitet de sätter på dig. Ju mer förbannade/irriterade/utmanade de är, desto mer ligg får du. Se dock till att spela in så du har bevis vid eventuell falsk anmälan om våldtäkt.
__________________
Senast redigerad av obisvenkanobi 2018-06-19 kl. 02:11.
Citera
2018-06-19, 06:20
  #17
Medlem
Så länge du är ärlig med dina uppsåt i ett mycket tidigt stadie så kan du slå bort alla anklagelser om att ev vara fuckboy. Eller helt enkelt var en man o bry dig mindre.
Citera
2018-06-19, 06:33
  #18
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossen13378
Då hamnar man i fuckboy-facket som går direkt på sex utan att ens haft en riktig konversation innan.

Det är en ära att vara en hingst.
Fuckboy är en fakeord som feminazisterna försöker få folk att använda, men tyvärr det är bara psyksjuka flator som hatar män som bryr sig om sånt.
Citera
2018-06-21, 13:00
  #19
Medlem
Vad spelar det för roll att bli kallad något? Prova att bara ha kul istället o njut av ömsesidigt sex.
Citera
2018-06-21, 14:51
  #20
Medlem
Bertfans avatar
Att vara en player (numera fuckboy) innebär ju att du på något sätt manipulerar och för tjejer bakom ljuset, att du är oärlig med dina intentioner. Allt för att du är så desperat för att få lite sex. Om du lurar en tjej och säger att du också är ute efter något seriöst, eller om du drar ut på det och får henne att bli kär och säger att du älskar henne till exempel men sedan skiter i henne - det är att vara en fuckboy. Om du däremot är ärlig med vad du är ute efter och istället riktar in dig på likasinnade tjejer som bara vill ha sex, så slipper resterande tjejer bli sårade i onödan.
Citera
2018-06-23, 02:24
  #21
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag tror det går, men då ska man (no shit) vara sjukt trevlig och ödmjuk och vara uppriktig med tjejen redan från början att man inte söker något seriöst, utan ett ligg eller kk utan förbindelser.
Citera
2018-06-23, 15:41
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertfan
Att vara en player (numera fuckboy) innebär ju att du på något sätt manipulerar och för tjejer bakom ljuset, att du är oärlig med dina intentioner. Allt för att du är så desperat för att få lite sex. Om du lurar en tjej och säger att du också är ute efter något seriöst, eller om du drar ut på det och får henne att bli kär och säger att du älskar henne till exempel men sedan skiter i henne - det är att vara en fuckboy. Om du däremot är ärlig med vad du är ute efter och istället riktar in dig på likasinnade tjejer som bara vill ha sex, så slipper resterande tjejer bli sårade i onödan.

Det här borde klistras in i forumets start då det här är klockren analys utav definitionen fuckboy så slipper man 45trådar i veckan som rör samma ämne! Många tror man är fuckboy bara för att man legat med 3st olika tjejer inom en 3 månaders period. Är man tidigt ute med vad man vill få ut utav relationen så kan man ju säga att man inte söker aktivt men man stänger aldrig några dörrar, för vem vet kanske passar man ihop jätte bra?
Citera
2018-06-23, 15:43
  #23
Medlem
BewilderedHulders avatar


Gör vad fan du vill bara du inte sprider sjukdomar.
Citera
2018-06-23, 15:53
  #24
Medlem
Nu vet jag inte exakta definitionen på vad en fuckboy är men jag tror man kan knulla runt som fan utan att vara en fuckboy beroende på hur man presenterar sig. Är man proper, inte sliskig och mer av en "snäll kille"/gentleman och sköter sitt runtknullande/horköpande diskret utan att skryta om det så tror jag få ser en som en fuckboy ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback