Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-19, 13:00
  #229
Medlem
8711s avatar
Smart slutsats av fylle-Maggan. Det är precis vad vi vill vi som väljer Sverigedemokraterna.

Jimmie Åkesson är mitt val av statsminister!
Citera
2018-08-19, 19:04
  #230
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Smart slutsats av fylle-Maggan. Det är precis vad vi vill vi som väljer Sverigedemokraterna.

Jimmie Åkesson är mitt val av statsminister!

Fylle Maggan? Du menar att pillertrillaren Åkesson är en seriös kandidat till statsministerposten? Det lär aldrig ske, och med tanke på hans trötta valkampanj så är risken hög för att han åter går in i väggen.

Sen vill jag veta var man fått ord som fylle Maggan i från? Dricker hon och har problem eller är det rent påhitt av såna som inte tycker om henne?
Citera
2018-08-20, 01:16
  #231
Medlem
Hur många veckor pallar Jimmie att vara statsminster eller minister innan han går in i väggen och blir ”utbränd”? Men det kanske är bara bra för honom, ett sätt att bli av med sitt spelberoende då han knappast kommer ha tid att spela. Men det är ju förstås en prioriteringsfråga. Är det någon som vet om Jimmie har lånat pengar av någon, SMSlån eller lån av Putin för täcka spelskulderna. En spelberoende, utbränd, skuldsatt statsminster ...ryssvänlig statsminster det vill typ en miljon svenskar ha ...eller inte!
Citera
2018-08-21, 16:31
  #232
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Fylle Maggan? Du menar att pillertrillaren Åkesson är en seriös kandidat till statsministerposten? Det lär aldrig ske, och med tanke på hans trötta valkampanj så är risken hög för att han åter går in i väggen.

Sen vill jag veta var man fått ord som fylle Maggan i från? Dricker hon och har problem eller är det rent påhitt av såna som inte tycker om henne?

Det är nog eget beteenden, sätt att uttrycka sig och dumheter som detta.

Hennes presskonferens om SD:s ekonomiska politik och konstaterandet att Sverigedemokrater väljer att rösta på Jimmie Åkesson.

Det haglar så mycket fulheter och dumheter mot Jimmie Åkesson och SD så det kan ni knappast gnälla över från ditt perspektiv.
Citera
2018-08-21, 17:51
  #233
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Hur många veckor pallar Jimmie att vara statsminster eller minister innan han går in i väggen och blir ”utbränd”? Men det kanske är bara bra för honom, ett sätt att bli av med sitt spelberoende då han knappast kommer ha tid att spela. Men det är ju förstås en prioriteringsfråga. Är det någon som vet om Jimmie har lånat pengar av någon, SMSlån eller lån av Putin för täcka spelskulderna. En spelberoende, utbränd, skuldsatt statsminster ...ryssvänlig statsminster det vill typ en miljon svenskar ha ...eller inte!


Men en efterbliven, inkompetent svetsare utan utbildning som snubblar på sina egna ord tycker du är en fin representant för det efterblivna landet i norr?
Citera
2018-08-23, 19:52
  #234
Medlem
Som Aftonbladet skrev härom dagen. Att svensken som röstar på SD röstar på ryssen. Landsförädare. Jag är uppfostrad att se Ryssland som den lede Fi. Med dagens svenska ungtuppar har ingen kunskap om historien. Ryssland bygger hela sitt agerande på kunskapen om historien. Där är Sverige en liten munsbit. Fy fan för landsförädare. Hoppas vid gud att SD aldrig får regera Sverige. Och att Åkesson aldrig blir minister
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/...inte-hultqvist
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback