Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-04, 10:25
  #1669
Medlem
Organtjuven7s avatar
Varför vill Juve sälja Cancelo? Otroligt korkat och provocerande. Han borde ses som osäljbar och en nyckelspelare. Sedan går man direkt och köper en ny back på samma position, men för helvete, behåll honom då! Han är helt underbar att skåda och är precis i början av en lång karriär.

Jag blir så trött, varje sommar blandas bra köp med rena idiotier. Sedan borde man säkra upp Tonelli, så samma sak inte sker som hände med Veratti.
Citera
2019-07-04, 14:25
  #1670
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Organtjuven7
Varför vill Juve sälja Cancelo? Otroligt korkat och provocerande. Han borde ses som osäljbar och en nyckelspelare. Sedan går man direkt och köper en ny back på samma position, men för helvete, behåll honom då! Han är helt underbar att skåda och är precis i början av en lång karriär.

Jag blir så trött, varje sommar blandas bra köp med rena idiotier. Sedan borde man säkra upp Tonelli, så samma sak inte sker som hände med Veratti.

Tonali va?
Citera
2019-07-04, 23:34
  #1671
Medlem
Organtjuven7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Tonali va?

Yes. Barnet i Brescia. Honom vill jag ha tokmycket till Turin.
__________________
Senast redigerad av Organtjuven7 2019-07-04 kl. 23:56.
Citera
2019-07-05, 17:44
  #1672
Medlem
indic0s avatar
Jag hoppas Juve lyckas rensa och rusta upp i truppen ordentligt. Bonucci, Mandžukić, Higuain, Matuidi och Douglas Costa borde alla säljas. In med De Ligt, Pogba och en effektiv anfallare så är saken klar.
Citera
2019-07-19, 15:03
  #1673
Medlem
Vad handlar hela den här Icardi soppan om? Från att vara en av världens vassaste striker och älskad i Inter till att bli totalt utfryst och hatad.

Hänger allt detta på att han blev petad som kapten eller?
Citera
2019-07-22, 15:26
  #1674
Medlem
O.johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znorken
Vad handlar hela den här Icardi soppan om? Från att vara en av världens vassaste striker och älskad i Inter till att bli totalt utfryst och hatad.

Hänger allt detta på att han blev petad som kapten eller?

Det handlar förmodligen om orsakerna till varför han blev petad och hur han och hans agent, tillika flickvän hanterade detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback