Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-17, 21:56
  #1
Medlem
blodigdiarres avatar
Som rubriken lyder, det finns inget amfetamin värt namnet längre. Varför? Det är runt tio år sedan det fanns bra, riktigt, oblandat amfetamin. Kanske sex år sen jag fick i mig det senaste som var riktigt bra. Sedan dess har det funnits sådant som varit okej. Det har funkat, men inte mer. Vid några tillfällen borde det funnits riktigt bra. Men det gör det inte.

Nu är det inte utblandning av kranarna, då hade det hela varit enkelt. Grejen är att kranarna också får skit. Vad fan beror detta fenomen på?
Jag har en teori. Amfetamin är inte tillräckligt lönsamt jämfört med heroin. Tröttnar folk på skitamfetaminet så köper de heroin i stället, och för all del Fentanyl och de andra vanliga opiaterna.

Jag tror de skiter sig i näven. Priset för heroin är förvisso högre. Men bara de tre största svenska städerna är tillräckligt stort för heroin.
Vad tror ni? Min teori är knappas överdrivet konspiratorisk, eller vad tycker ni.
Vad har ni märkt av av det här? Vad tror ni det beror på?
Citera
2018-06-17, 22:17
  #2
Medlem
Låter som mig för 2 år sedan , kände likadant och sa oxå att det är grym skillnad mot för 10 år sedan när det fanns grymt, grymmare och Fuck yeahh att välja bland!

Men träffade rätt person för ca 2 år sedan och utan att säga för mycket, det finns löjligt bra grejer. Dom har förfinat det tycker jag oxå, kunde få en släng utav både ena och andra avtändningen förr men så jävla lent nu så man tror fan inte det är sant!

Inge bullshit och är hyfsat luttrad i den världen. 🤘
Citera
2018-06-17, 22:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikedd888
Låter som mig för 2 år sedan , kände likadant och sa oxå att det är grym skillnad mot för 10 år sedan när det fanns grymt, grymmare och Fuck yeahh att välja bland!

Men träffade rätt person för ca 2 år sedan och utan att säga för mycket, det finns löjligt bra grejer. Dom har förfinat det tycker jag oxå, kunde få en släng utav både ena och andra avtändningen förr men så jävla lent nu så man tror fan inte det är sant!

Inge bullshit och är hyfsat luttrad i den världen. 🤘

Håller helt med, allt tjo har varit rent skit förutom EN kran och där snackar vi kvalitetens morsa dessutom till 150kr/g kompispris så det kan inte bli bättre
Citera
2018-06-17, 23:41
  #4
Medlem
Ulvinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Håller helt med, allt tjo har varit rent skit förutom EN kran och där snackar vi kvalitetens morsa dessutom till 150kr/g kompispris så det kan inte bli bättre

Vart bor ni som hittat det bra??
Har liksom gett upp och nöjer mig med det halvbra..och det blir ju inte allt för ofta då...skulle vilja hitta en guldkran jag med.
Citera
2018-06-18, 04:06
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvinnan
Vart bor ni som hittat det bra??
Har liksom gett upp och nöjer mig med det halvbra..och det blir ju inte allt för ofta då...skulle vilja hitta en guldkran jag med.

Min kran finns i norra Stockholm, hittade genom en privat facebookgrupp faktiskt och sen köpte jag mycket olika grejor och hjälpte han med saker så då blev priserna och kvaliteten bättre och bättre, nu hämtar han direkt från polen och det bankas inte en enda smula när jag får det i handen. Är övertygad att det är det bästa som går att få tag på i Sverige.

Har testat sjukt mycket som inte har varit i närheten.

Köp aldrig tjack av blattar du blir bara lurad och det är alltid bankat. Man ska köpa från svenska gamla rävar som varit med ett tag och som missbrukar det själv, då får man deras grejor.
__________________
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-06-18 kl. 04:17.
Citera
2018-06-18, 04:30
  #6
Medlem
9rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Min kran finns i norra Stockholm, hittade genom en privat facebookgrupp faktiskt och sen köpte jag mycket olika grejor och hjälpte han med saker så då blev priserna och kvaliteten bättre och bättre, nu hämtar han direkt från polen och det bankas inte en enda smula när jag får det i handen. Är övertygad att det är det bästa som går att få tag på i Sverige.

Har testat sjukt mycket som inte har varit i närheten.

Köp aldrig tjack av blattar du blir bara lurad och det är alltid bankat. Man ska köpa från svenska gamla rävar som varit med ett tag och som missbrukar det själv, då får man deras grejor.

Ja helt rätt, kunde inte sagt det bättre själv.
Om inte annat kan man ju faktiskt beställa hyfsad kvalité men då får man ju testa det för att se om det faktiskt är amfetamin man får.
Amfetamin överlag är ju så olika från batch till batch, finns inget bättre när det slår på och man känner det som "helvete det här borde jag köpa ett kilo av!"
Citera
2018-06-19, 19:53
  #7
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Varför är väl ändå en riktigt dum fråga? De som utbankar tjacket gör det ju såklart för att tjäna pengar.
Citera
2018-06-20, 00:36
  #8
Medlem
Fnisss avatar
Lugn, fokus, prat blandat med mat! En rysning hör och dör. Älska
Citera
2018-06-21, 00:12
  #9
Medlem
FETochFULs avatar
Fick tag på något ackligt dunder för några ar sedan. Det var helt vattnigt minns jag. Tanker ofta på om jag kommer möta den igen.):
Citera
2018-06-25, 21:03
  #10
Medlem
Det finns på darknet.
Citera
2018-06-27, 13:37
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Det finns på darknet.

Exakt.
Bara att söka i (FB) Den stora tråden om Darknetshoppar och deras sortiment. Extremt bra grejer går det att hitta där. Dessutom är det alltid löjligt billigt med just tjack på darknet av någon anledning.
Citera
2018-07-01, 12:06
  #12
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Varför är väl ändå en riktigt dum fråga? De som utbankar tjacket gör det ju såklart för att tjäna pengar.
Nej, varför är ingen dum fråga. vinsten ligger normalt sett i skillnaden mellan inköpspris och försäljningpris. När det bankas ut till fullkomlig skitkvalitet så slutar folk att köpa och vinsten blir noll och intet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback