Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-17, 17:25
  #1
Medlem
Hejsan!

Min kära mor har bjudit mig på en "hemlig resa" mellan 7-14 Juli, I och med att den är hemlig vet jag inte vart jag ska men hon har bett mig att packa med en Sverige tröja.

Troligtvis är resemålet inom europa så min fråga är om nån här vet ifall Sverige spelar inom nån sport nånstans i europa under dessa datum?

Tack.
Citera
2018-06-17, 17:29
  #2
Medlem
welcometorealitys avatar
Kvartsfinalerna i Fotbolls VM spelas då i Ryssland m.m

Kvartsfinaler och Semifinaler och Bronsmatch spelas då
Citera
2018-06-17, 17:30
  #3
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonir
Hejsan!

Min kära mor har bjudit mig på en "hemlig resa" mellan 7-14 Juli, I och med att den är hemlig vet jag inte vart jag ska men hon har bett mig att packa med en Sverige tröja.

Troligtvis är resemålet inom europa så min fråga är om nån här vet ifall Sverige spelar inom nån sport nånstans i europa under dessa datum?

Tack.

Fotbolls-vm, men du missar en eventuell final den 15/7?
Citera
2018-06-17, 17:34
  #4
Medlem
Inte fotboll då med andra ord. nån annan sport?
Citera
2018-06-17, 17:48
  #5
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonir
Inte fotboll då med andra ord. nån annan sport?

Hur vet du att det inte är Fotboll då?
Citera
2018-06-17, 17:58
  #6
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonir
Hejsan!

Min kära mor har bjudit mig på en "hemlig resa" mellan 7-14 Juli, I och med att den är hemlig vet jag inte vart jag ska men hon har bett mig att packa med en Sverige tröja.

Troligtvis är resemålet inom europa så min fråga är om nån här vet ifall Sverige spelar inom nån sport nånstans i europa under dessa datum?

Tack.

En ledtråd kan vara en sport som du själv utövar eller är allmänt intresserad av, eller menar du att din kära mor på vinst eller förlust skulle chansa på att resan blir en enda lång plåga för dig?

Nå, vilka sporter gillar du?
Citera
2018-06-17, 19:06
  #7
Medlem
No Mind Festival - Ängsbacka 7-14 juli
https://www.angsbacka.se/event/no-mind-festival/
Citera
2018-06-17, 19:52
  #8
Medlem
Got2GoL8s avatar
[Xuno]No Mind Festival
Haha! Det skulle isf vara en MYCKET spännande mor som drar med sitt myndiga barn till denna festival, i Sverige-tröja! Hoppas, hoppas! Om så är fallet - dokumentera och återkom med en avhandling!
Kanske Ryssland, men då borde väl de behöva söka visum? Vad gillar ni för idrotter/sporter i familjen? Sedan borde det bli ganska lätt att gissa med datum!
Citera
2018-06-17, 22:04
  #9
Medlem
Got2GoL8s avatar
"Stångaspelen" på Gotland går även bort, 11-15 juli, men vore nog jättetrevligt!
Citera
2019-03-01, 08:28
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leonir
Hejsan!

Min kära mor har bjudit mig på en "hemlig resa" mellan 7-14 Juli, I och med att den är hemlig vet jag inte vart jag ska men hon har bett mig att packa med en Sverige tröja.

Troligtvis är resemålet inom europa så min fråga är om nån här vet ifall Sverige spelar inom nån sport nånstans i europa under dessa datum?

Tack.

Nyfiken..... vart gick resan ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback