Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-02-01, 23:08
  #13
Medlem
volvo 240s avatar
Haha, Fria Tider skrev en ilsken artikel om den här fredsplanen. De bölar om hur hemskt det är att palestinier, som fö inte är ett riktigt land inte komer få ha kvar sina israeliska medborgarskap ich att de får en massa öken. Ökenfolk ska i öken bo. Och givetvis ska inte en etnisk enklav få ha ett eget försvar, då är de ju irreguljära styrkor dvs terrorister.

FT skriveri bland en del bra saker men deras illa förtäckta judehat skiner igenom allt för ofta.
Citera
2020-02-01, 23:14
  #14
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Nu skär Trump av biståndet till Palestina med $200 (beslut fattat nu nyligen)
US cuts aid to Palestinians by more than $200 million (The Telegraph)

Från artikeln
Trump administration has decided to cut more than $200 million in bilateral aid to the Palestinians, following a review of the funding for projects in the West Bank and Gaza, the State Department said Friday.
...
The move comes as President Donald Trump and his Middle East pointmen, Jared Kushner and Jason Greenblatt, staff up their office to prepare for the rollout of a much-vaunted but as yet unclear peace plan for Israel and the Palestinians.

Fetstilade länkar vidare till denna artikeln: https://www.telegraph.co.uk/opinion/...d-trump-wreck/

Det ska påpekas att The Telegraph precis som all brittisk Media är sionistiskt kontrollerad, just Telegraph extra hårt.

Från Israeliska Haaretz: (video)pic.twitter.com/WKZecv0zyE


Artikeln (23/8) Trump: Israel Will 'Pay a Higher Price' for Jerusalem Embassy Move
Palestinians will 'get something very good' in future peace talks, U.S. president says; Bolton: No timetable for peace plan rollout
Länk (via archive.is) → http://archive.is/BfLhF

Som Haaretz tweetade, det är oklart vad Trump menar med detta. Och nu kom detta från Jared Kushner och Co. Mycket sjukt. Även om det inte kom som en schock då Kushner lobbat hårt för detta, från tidigare i Augusti:
”Jared Kushner reportedly trying to cut US aid to Palestinians before peace plan”
https://jewishnews.timesofisrael.com...re-peace-plan/

”The Art of the Deal” och hade de varit tillåtet på Flashback hade jag satt trippelparanteser runt..

Krig Är Fred stämmer ju också rätt bra på de här orwelliansla sionisterna som styr USA
Varför inte bara släppa en enda MOAB på den "palestinska" myndighetens högkvarter så sparar man mycket pengar.
Citera
2020-02-01, 23:18
  #15
Medlem
TinFoilHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Varför inte bara släppa en enda MOAB på den "palestinska" myndighetens högkvarter så sparar man mycket pengar.

Meh! Tänk på baaaarnen!!!

Citera
2020-02-02, 00:14
  #16
Avstängd
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Haha, Fria Tider skrev en ilsken artikel om den här fredsplanen. De bölar om hur hemskt det är att palestinier, som fö inte är ett riktigt land inte komer få ha kvar sina israeliska medborgarskap ich att de får en massa öken. Ökenfolk ska i öken bo. Och givetvis ska inte en etnisk enklav få ha ett eget försvar, då är de ju irreguljära styrkor dvs terrorister.

FT skriveri bland en del bra saker men deras illa förtäckta judehat skiner igenom allt för ofta.

Det var aldrig tanken från väst att j skulle "få" Israel/Jerusalem. De har tagit någon annans land och de utökar sitt Lebensraum med jämna mellanrum och de använder väst och deras soldater samt vapen för att ta det. Jag begrep aldrig Palestina/Israel konflikten när jag växte upp, mest pga alla lögner från skola och MSM inser jag nu, men i vuxen ålder ser jag det betydligt klarare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback