Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2018-09-04, 15:22
  #13
Medlem
DudeConfuseds avatar
Shit vilken snetripp på endast 90uq, antar att det kan vara allt som behövs. LSD är en skum drog. Svår att förstå men grymt härlig.

Jag tog 320uq första gången och det gick bra. Enligt mig är LSD den bästa drogen man kan ta. Jag har haft både negativa och positiva känslor efteråt. Men som någon så tidigare så blir man ju starkare av det negativa efter ett tag och det känner jag också.

Trippa lugnt i framtiden
Citera
2018-09-07, 08:16
  #14
Medlem
mindwalkers avatar
Bara jag som reagerade på att TS kämpade emot trippen?

Om du hade släppt taget och låtit din hjärna dragits iväg hade trippen nog blivit bättre, klassiskt första-gången-misstag!

Enligt mig och dom jag har varit hönsmamma åt så är det där man kan avgöra om det blir kasst eller ej vid intag av droger!

Mvh mw
Citera
2018-09-07, 09:25
  #15
Medlem
SVHDDs avatar
Dendär Johan skulle gett dig lite mer info än 'Det är super häftigt'

Det verkar som om du var i en stat där du inte ville ta dig ifrån verkligheten, vilket är meningen med psykedeliska.
Citera
2018-09-07, 10:37
  #16
Avstängd
Skruven66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVHDD
Dendär Johan skulle gett dig lite mer info än 'Det är super häftigt'

Det verkar som om du var i en stat där du inte ville ta dig ifrån verkligheten, vilket är meningen med psykedeliska.
Å jävlar, snuten är här!! Göm....allt. *stoppar in katten i micron å ställer sig å visslar oskyldigt*.
Citera
2018-09-07, 11:25
  #17
Medlem
Tack för en välskriven tripprapport!
Ska du använda psykadeliska i framtiden vill jag verkligen skicka med dig en sak, KAPITULERA i trippen.
Betyg 3 av 5 svampar!
Citera
2018-09-12, 03:45
  #18
Medlem
Dumt att trippa inomhus. Känns som en annan skrev att du inte gav dig i kast med drogen utan kämpade emot den. LSD är starkt. Kändes för mig första gången som att man nog kan skada hjärnan om man kämpar emot. Tycker LSD är fett häftigt och något jag vill testa igen men jag hade rökt weed i 4 år innan jag testade LSD. Som många andra skrev så hade du nog problem med ångest och annat som inte kommit upp till ytan än. Droger kan hjälpa också😊
Citera
2018-09-27, 00:52
  #19
Medlem
Jonsass avatar
Grym rapport!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback