Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-17, 14:09
  #25
Medlem
Reality81s avatar
Nu är jag okey 😀 hatar tjack nu
Citera
2018-06-17, 15:27
  #26
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Nu är jag okey 😀 hatar tjack nu
shit.. lever du fortfarande?
Citera
2018-06-17, 21:29
  #27
Medlem
Izunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Det är skitsnack. Hjärnblödning kan innebära huvudvärk och sänkt medvetandegrad, samt så kan man få talsvårigheter och blir hängig i ansiktet. Han jag känner hade bara sagt till en polare i telefon kvällen innan att han hade ont i huvudet och kände sig lite kass så han skulle lägga sig. Haft tjackrace ett par dagar.
Dagen efter var han död.

Hjärninflammation kan man däremot kräkas av och få intensiv smärta av. Inte hjärnblödning. Jävla klåpare som sitter på 1177 numera.

Och det urtypiska symptomet på en subaraknoidalblödning är åskknallshuvudvärk. Allt som höjer trycket i hjärnan kan ge kräkningar. Det du skrev innan stämmer dock. Du är en klåpare som snackar dynga och litar på att en snubbe som varit vaken i 4 dygn ordagrant återger vad han fått höra.
__________________
Senast redigerad av Izuni 2018-06-17 kl. 21:32.
Citera
2018-06-17, 22:02
  #28
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Nu är jag okey 😀 hatar tjack nu

Ah, den klassiska tjack-cykeln. Först älskar man det, sen hatar man det mer än livet. Ge det 5 dagar så sitter du där igen och suktar efter ett 4-dygnsrace igen.
Citera
2018-06-17, 22:18
  #29
Medlem
MrSimpletons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Känner mig fortfarande inte återställd men jag lever iaf
Brukar ta ett tag att återhämta sig efter ett sånt race enligt mina erfarenheter. Sen är benzo guld dagen efter när man har huvudvärk och en mildare avtändning.

Jag brukar sova bort det som du verkar ha gjort nu.
Citera
2018-06-17, 22:37
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Hej jag var vaken i 4 dagar ingen mat o sömn åt igår har sovit inatt. Har hemsk huvudvärk och ställer jag mig upp får jag yrsel o måste sitta ner. Är det farligt eller går det över?

Hur skulle du må om du INTE tagit tjack och dessutom inte ätit på 4 dygn?
Man mår ju piss efter 1 dygn..kroppen slår i bromsen rejält så lyssna på den
Citera
2018-06-18, 04:14
  #31
Medlem
9rxs avatar
Tänk på att det är viktigt med mängden man får i sig också. Om man slår i sig 2/5 g bra kvalitet så får man skador för livet. Så är det bara för det har jag nämligen gjort själv.
Jag visste inte hur MYCKET du hade tagit. Bra att du hatar tjack nu. Det är trots allt KNARK.
Man vet inte riktigt vad man får för skador i långa loppet av ett amfetamin missbruk men det betyder inte att det inte ger än en massa jävla skador. Titta bara på en typisk tjackare som har hållt på ett tag, Vi kan ta min terapeut som exempel, hon är helt jävla sjuk i huvudet och skadad. Hon är som ett skadat djur psykiskt, kroppsligt har hon klarat sig typ. Hon är dock svag, kan knappt få upp en dörr, ena stunden flinar hon som en sankt mungus patient och andra stunden gråter hon eller har så stark ångest att hon knappt kan prata.
Det är kul med tjack men efter ett tag om man gör om samma misstag igen och igen så blir det bara sorgligt.
Citera
2018-06-18, 20:57
  #32
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Knarkar inte men har insomnia ibland, jag antar att du har en hel del hallucinationer just nu?
Saker och ting som fladdrar förbi i ögonvrån?

Mina råd trots att jag har 0 erfarenhet av knark är att dricka en massa vatten, har du vitamintabletter hemma eller frukt?
Laga till lite mat, har du svårt att få ner något så gör potatismos eller överkokt pasta/ris med ett par buljongtärningar i.
Farligt att knarka mnja det är inte hälsosamt såklart, men som sagt drick en massa vatten och försök få i dig käk!

När du fått i dig 1-2l vatten och lite mat vitaminer osv så tycker jag att du ska gå och lägga dig o sova, pumpar hjärtat på för hårt och pulsen känns i hela kroppen så kanske det börjar bli dags att ta sig till sjukan om det inte ger med sig.


Klockrent tips.
Du behöver näring, salt, vätska och socker. Men mest sömn, fast om du inte fått hallisar så pallar du någon dag till utan det. Så länge du kan fylla på med dosen!
Citera
2018-06-18, 21:02
  #33
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Ah, den klassiska tjack-cykeln. Först älskar man det, sen hatar man det mer än livet. Ge det 5 dagar så sitter du där igen och suktar efter ett 4-dygnsrace igen.


Haha precis så är det. Det bästa är väl att låta bli. Men folk får göra som dom vill, jag bryr mig inte ett spår. Var länge sen jag gick på vaket tack och lov. Inget jag vill tillbaka till, men ibland slår suget och längtan till fortfarande.
Citera
2018-06-18, 23:28
  #34
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Nu är jag okey 😀 hatar tjack nu

Just nu kanske du hatar tjacket men säg mig imorgon, vill du inte göra om detta igen, å igen, å igen? Visst du kanske dör av det i längden men då kan du trösta dig med att du inte är den ENDA flasbackaren som dött av knark här.
__________________
Senast redigerad av Onan-eraren 2018-06-18 kl. 23:31.
Citera
2018-06-23, 09:42
  #35
Medlem
Reality81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Just nu kanske du hatar tjacket men säg mig imorgon, vill du inte göra om detta igen, å igen, å igen? Visst du kanske dör av det i längden men då kan du trösta dig med att du inte är den ENDA flasbackaren som dött av knark här.

Har inget sug av tjacket. Bara vitt vin ☺
Citera
2018-06-27, 22:10
  #36
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Har inget sug av tjacket. Bara vitt vin ☺

Å det vita (vinet) leder till? Hallå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback