Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-14, 09:48
  #1
Medlem
Hej!

Startar igång en kurrapport rätt sent på min kur.

Har legat på 50mg anavar / 40mg winstrol i ca 5 veckor nu. (Dåligt med en kombo på nästan 100mg orala jag vet)
Kroppen har dock svarat bra på det och den enda biverkningen jag har märkt är någon enstaka finne, inget överdrivet alls.
Kroppens värden återstår att se.

Kosten har jag dragit ner på rejält senaste tiden och äter följande:

100g kalkon / frukost
600g kycklig alternativt lövbiff & 100g ris till lunch/middag
Proteinshake efter gym och till kvällsmat.

Gymmar 6-7 dagar i veckan och tar en 45-60 min promenad vare dag.


Längd 193cm
Ålder: 25-30

Började på 104kg och ett midjemått på 104cm (sammanträffande?!)

Nu när det återstår 1 vecka av kuren så ligger jag på 96kg och 96-97cm runt midjan.

-8 kg och 7-8cm i midjan.
Har ej lyckats göra någon fettmätnig tyvärr, men det syns att kag även lyckats lägga på mig en del muskler, och ökningarna har stigit med upp till 40% i vissa övningar, alltså riktigt bra!!

För cirka 1v sedan så hoppade jag även på en Clen kur och ligger just nu på stadiga 120mcg/dag, till en början kände jag av lite skakiga händer och hög puls men för tillfället är det rätt lugnt, vågar man höja till 160mcg?

Vad tror ni, borde jag kliva på en pct eller ska jag strunta i att stoppa i mig mer hormoner och försöka återhämta mig själv? Då min kropp svarat så pass bra på kuren känner jag att det är onödigt att trycka i mig mer hormoner.

Har armidex liggandes hemma kan tilläggas, även om nolva är att föredra.

Uppdaterar så gott det går!
Citera
2018-06-14, 22:52
  #2
Medlem
Styrketränar du, i sånnafall hur länge? Alltså droppat 7 kg o ökat 40% i vissa övningar är ju bara ett fett tecken på att du knappt tränat innan detta.
Sett till din längd, vikt och midjemått låter det inge vidare. Är det din första kur? En intressant kombo måste jag säga, någon tanke bakom upplägget?
Skulle nog hoppat av nu om jag vore dig, kör pct om du tänkt göra det och utvärdera om det var värt de resultat du fått.
Ha det!
__________________
Senast redigerad av robinso 2018-06-14 kl. 22:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback