Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-14, 02:24
  #25
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Nu börjar vi prata offtopic. Tråden handlar om skosnören i VM. Det anser jag vara OK.
Det förefaller inte helt rättvist, nej. Med viss reservation för att det är en utsatt grupp.
Heter är ju inte utsatta.
Alla människor är utsatta och dessa skosnören handlar om att normalisera särrättigheter för avvikande.

Tycker du att pedofiler bör omfattas av denna "kampanj"?
Citera
2018-06-14, 06:51
  #26
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Det är ju dock förmodligen sämsta tänkbara sätt att göra det på.

Vuxna människor som beter sig sämre än gravt förståndshandikappade barn imponerar inte på allmänheten. Att dessutom låta barn delta i perversionerna får dubbel avsky-effekt. Men fortsätt för all del, det ger oss nationella fler anhängare.

Där har du ju tyvärr fel.

Allmänheten verkar minst sagt imponerad av pride.
Citera
2018-06-14, 09:41
  #27
Medlem
Pride är en styggelse.
Vänstern tog sig rätten att föra homosexuellas talan samt legitimera diverse mentala sjukdomars fotfäste i samhällsbilden där sjuka människor ej får den behandling de behöver.

Jag har flera homosexuella bekanta och vänner, av båda könen.
Ingen av dem sympatiserar med HBTQ-rörelsen, en av dem är öppet emot den och en tredje har blivit hotad och även misshandlad av HBTQ-folk då denne öppet vägrat inställa sig i ledet.

De är samtliga nedstämda och förbannade för att denna rörelse aktivt tagit deras talan och förlöjligar dem som individer genom att framhäva deras sexualitet på ett löjeväckande sätt. Jag förstår dem och jag håller med.

Skall man som homosexuell man inte få vara snyggad, propert klädd och uppföra sig som vilken människa som helst i det allmäna rummet?
Måste ens sexualitet utgöra hela ens beröringsyta mot omvärlden om man är homosexuell?

Pride och andra defekta företeelser motverkar sitt syfte.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback