Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-14, 11:51
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Men sluta ... ni har sex 3-4 ggr i veckan! Det hon gör är inte något mot dig eller på bekostnad av gemensamt sex, utan ett komplement som inte kan ersättas med ligga. Och som antagligen gör henne väldigt gott, precis som sexet ihop med dig gör (om du slutar skuldbelägga och markera). Lägg ner, annars kommer det kanske leda till att hon börjar se njutning m m som något kravfyllt och dåligt. Är väl jättebra att ha en tjej som vill ligga regelbundet. Om du släpper det så kommer det sannolikt sluta kännas som om hon ligger med dig för din skull. Du skapar ju problem kring sex och njutning, något av det värsta man kan göra för sitt eget sexliv med sin partner.

Så, en vacker lördageftermiddag planeras det in som ersättning för att ha sex med mig på kvällen, det kommer ursäkter och allt görs för att komma i sängs så sent som möjligt. I princip är det alltid jag som behöver ta initiativ. Hur ser du att det är ett komplement? Det är inget parallellt. Jag ser det som ett begynnande problem som eskalerar.
Citera
2018-06-14, 11:56
  #26
Medlem
rostigamazons avatar
Låter märkligt, om hon nu är så kåt, varför vill hon inte då ha riktig sex, istället för att pilla på sig själv. Hon kanske fantiserar, att en enorm färgad kille tar henne, och det gör henne extra kåt.
Du måste prata ut om det här med henne, det är det enda sättet att få ordning på det.
Citera
2018-06-14, 12:00
  #27
Medlem
Du måste säga aja baja, sedan ta hennes syndiga hand och tvätta den ordentligt. Sen låta henne skämmas.

Efter en stund kan du ta ut henne ur skamvrån och så kan ni skoja igen.
Citera
2018-06-14, 12:59
  #28
Medlem
allagillarmigs avatar
Tråkigt för dig men hon sexchattar med andra, tyvärr
Citera
2018-06-14, 14:23
  #29
Avstängd
Tramssexuells avatar
Det måste vara jobbigt att vara en rippad ingenjör med sportbil, som har sex 3-4 gånger i veckan och ett fruntimmer som stönar i badrummet.

Skapade du kontot inför sommarlovet eller?
Citera
2018-06-14, 14:30
  #30
Medlem
Jag kommer alltid att villa ha egentid för mig även i en relation. Det behöver inte vara konstigare än så. Prata om ert sexliv? Fråga om det är något hon saknar?
Citera
2018-06-14, 15:27
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramssexuell
Det måste vara jobbigt att vara en rippad ingenjör med sportbil, som har sex 3-4 gånger i veckan och ett fruntimmer som stönar i badrummet.

Skapade du kontot inför sommarlovet eller?

Håll dig till ämnet. Eftersom detta beteende är nytt så är det något som inte stämmer, i synnerhet i samband med när jag fått höra det uttryckt "mest varmt och jobbigt" och andra bortförklaringar. Jag vill inte att siffran skall hamna på 1 ggr / månad.

Att scrolla instagram, eller vad hon gör - jag har aldrig sett exakt innan men något tittar hon på, och sedan bli upphetsad så att vid minsta beröring av bröstvårtan blir / är tokstyv och sedan bestämmer sig för att gå och onanera, när jag är 2-3 meter bort... det är en röd flagga för mig. Och det sårar mig.
Citera
2018-06-14, 15:57
  #32
Avstängd
Tramssexuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Håll dig till ämnet.

Om du håller dig till sanningen. Flashback skulle behöva ett delforum för trams och trollning, under humoravdelningen.

Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Att scrolla instagram, eller vad hon gör - jag har aldrig sett exakt innan men något tittar hon på, och sedan bli upphetsad så att vid minsta beröring av bröstvårtan blir / är tokstyv och sedan bestämmer sig för att gå och onanera, när jag är 2-3 meter bort... det är en röd flagga för mig. Och det sårar mig.

Låter hon först dig göra hennes bröstvårtor styva, sen ursäktar hon sig och går och onanerar i badrummet? Eller är det dina bröstvårtor som blir styva?
Citera
2018-06-14, 16:03
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramssexuell
Om du håller dig till sanningen. Flashback skulle behöva ett delforum för trams och trollning, under humoravdelningen.



Låter hon först dig göra hennes bröstvårtor styva, sen ursäktar hon sig och går och onanerar i badrummet? Eller är det dina bröstvårtor som blir styva?

Idiot.
Citera
2018-06-14, 23:30
  #34
Medlem
Nirodhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Så, en vacker lördageftermiddag planeras det in som ersättning för att ha sex med mig på kvällen, det kommer ursäkter och allt görs för att komma i sängs så sent som möjligt. I princip är det alltid jag som behöver ta initiativ. Hur ser du att det är ett komplement? Det är inget parallellt. Jag ser det som ett begynnande problem som eskalerar.

Du ser olika mönster men har hittills bara tolkat dem på egen hand. Skaffa information i samtal om det blir möjligt. Avsätt tid för det. "Nu vill jag prata". Gör det i lugn och ro, inte i sängen. Kanske i soffan.
Målet: Att ni går därifrån glada med en plan som passar er båda. Kanske en plan om att öva på att prata sex oftare.
Citera
2018-06-15, 16:07
  #35
Avstängd
godmankinds avatar
Hon värmer upp för allt-
Hur kan du låta bli att gå knulla henne när hon börjar stöna ?

Du måste vara sjuk
Citera
2018-06-15, 23:47
  #36
Medlem
Jinxess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanClasson
Personligen tycker jag sex är väldigt viktigt i ett förhållande. Jag är inte den medt erfarne rent förhållandemässigt, men hur vanligt är detta? Vad ska man göra?

Det är ganska vanligt att kvinnor tappar förståelsen för hur viktigt sex är när de lever i ett samboförhållande. Jag skulle lämna henne, illa kvickt; dels för att livet är för kort för att tramsa med ett fruntimmer som har förvrängd sexualdrift och dels för att det bara kommer bli värre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback