Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 20:59
  #1
Medlem
Igår sålde jag en mobil till en arab...jag hade återställt mobilen till fabriksinställningar dock inte avinstallera appar eller radera filer utan bara tryckt på återställ mobilen till fabriks inställningar och då försvinner all data.

Idag när jag var inne på Facebook så såg jag att på dagens populäraste sökningar var bland annat gjorda på arabiska och en massa fotbolls grjer som mamlö ff osv.. jag vet inte om dagens populäraste sökningar är för mig själv eller svenska folket men är hur som haver livrädd

Har han hackat mig? varför blev det såhär? Kan han på något galet sätt återställa min data i mobilen trots att jag raderat den och såklart tagit ut sim kortet? hjälp mig någon expert. tänker på bank id, och Swedbank och allt är livrädd...
Citera
2018-06-13, 21:05
  #2
Medlem
HerrFlygmyras avatar
Om det handlar om en iPhone så raderas ingenting om du väljer Nollställ alla inställningar. Det enda det gör är just att återställa ljusstyrka, ringsignal och sånt till standard.
Citera
2018-06-13, 21:08
  #3
Medlem
Det var en samsung s5 mini
Citera
2018-06-13, 21:09
  #4
Medlem
har inga lösenord sparade i alla fall
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback