Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 17:05
  #13
Medlem
grey.eagles avatar
Han e nog ute efter hemgiften, en muslimska som är i Sverige innebär mycket stor hemgift för pappan.
Säkert miljoner då Svenskt bidragspass ingår.
Citera
2018-06-13, 17:15
  #14
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Vad gör han kvar i landet?
Socialen tar hand om hans barn och han vägrar integreras samt parasiterar på bidrag.
Ut med skiten!
Citera
2018-06-13, 17:47
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
han vägrar integreras

Han är redan färdigintegrerad. Det du ser är resultatet av det skattefinansierade svammelprojektet "integration".

Trevligare än så här blir inte tillämpad "integration".
Citera
2018-06-14, 08:35
  #16
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
http://www.friatider.se/hotade-d-da-...r-blev-kristen

- Är denne man ytterligare ett exempel på vår framgångsrika integration?
Förstår inte frågan?
Är inte denne individ exakt så integrerad som 7-klövern önskar?
Dvs inte alls och hans uppgift är att vidareföra det mångkulturella kapitalet i vårt fd land?

"Integration" innebär ju ömsesidig anpassning (ordet förväxlas vanligen med "assimilation")
Citera
2018-06-14, 09:52
  #17
Medlem
Foruejsonlys avatar
Fyfan för att ha ett jobb där man kommer i närkontakt med orcher!

Eller är alla batikklädda på ett socialkontor och de facto tror på den vansinniga multikulti iden?
Citera
2018-06-14, 10:00
  #18
Medlem
Man blir fan tokig på alla blattar som tror att deras skitkultur är något att komma med. Dra ut huvudet ur arslet och välkommen till 2018, jävla grottmänniska.
__________________
Senast redigerad av StationOdenplan 2018-06-14 kl. 10:03.
Citera
2018-06-14, 10:30
  #19
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Omöjligt att svara på. Det är två skitparter som nu är i konflikt. Feministiska batikhäxor VS Islamist.

FIGHT!!

Eftersom jag har sett på nära håll hur socialtjänsten fungerar i Sverige, hejar jag nog mer på islamisten.
Citera
2018-06-15, 17:45
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
JÖNKÖPINGS TINGSRÄTT
2018-06-07
Mål nr: B 2888-17

MAEWES, f. 1968
Medborgare i Egypten och Sverige
Mahmoud Abed El Wahed El Sayed, 19680522-7433

Domen: https://minfil.com/41TfR0e0b8/J_nk_p...2018-06-07.pdf
Citera
2018-06-15, 18:04
  #21
Medlem
Dubbla medborgarskap alltså, framgår inte av domen när han kom till Sverige - däremot att han har varit sjukskriven i tio år. Fjärde domen.

Kluven mellan om Mahmoud är bäst lämpad för "hämta fikabröd", ett av Centerns gamla förslag på "enkla jobb", eller som medresenär på Reinfeldts föreläsningsturné som ett levande exempel på den lönsamma invandringen.

Jag tror jag landar i både och. Mahmoud kan bära upp fikabröd till Fredde på scenen, samtidigt som somaliernas landsfader tackar de öppna gränser som försett honom med denne eminente vinstmaskin till wienerbrödsleverantör.

Inte helt omöjligt att snubben kom hit när FR stod vid rodret.
Citera
2018-06-15, 20:34
  #22
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Mahmoud Abed El Wahed El Sayed, 19680522-7433

Domen: https://minfil.com/41TfR0e0b8/J_nk_p...2018-06-07.pdf
Min fråga som skattebetalare är: vad har den här personen gjort för att förtjäna medborgarskap i Sverige? Jag svarar själv: inget, medborgarskap förtjänar man inte i Sverige, det delas ut som rabattkuponger på ICA.

Jag föreslår att man stiftar en ny lag med krav på språk, historia, kultur och krav på att man försörjer sig själv och betalar skatt för medborgarskap. I lagen borde också ingå retroaktivt krav på alla medborgarskap som tilldelats 15 år bakåt i tiden. Dessa personer får 2 år på sig att uppfylla kraven eller så dras medborgarskapet tillbaks.
Citera
2018-06-15, 20:41
  #23
Medlem
BewilderedHulders avatar
Antagligen så är mannen självförsörjande och har inte emotagit en endaste krona i asyl- inflyttningsbidrag. Han blev nog bara lite trött på den evigt skinande solen och längtar efter lite mörkerstyre.
Citera
2018-06-15, 22:31
  #24
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
http://www.friatider.se/hotade-d-da-...r-blev-kristen



- Är denne man ytterligare ett exempel på vår framgångsrika integration?

Mycket möjligt. Hon kan mycket väl vara placerad på LVU för fadern hindrar henne att gå ut och leva ett svenskt liv. Så både ja och nej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback