Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-18, 11:31
  #13
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manot
Det finns inga andra som är så framstående vad gäller att få andra att framstå som psykopater som just Psykopaten självt är.
Jag känner några få psykopater och stöter på en del psykopater i min omgivning.
Citera
2018-06-18, 13:07
  #14
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Jag känner några få psykopater och stöter på en del psykopater i min omgivning.
Alltså jag har alltid mått dåligt först var de att jag var för bra i skolan och lärde mig allt för snabbt. Brukade rita dö skallar o ville dö när jag gick i lågstadiet. Så fik hoppa över en klass dem kunde jag var jätte bra på allt och gjorde dem nationella provem för 5an när jag gick i tvåan. Men var dålig på att vara social
Sen började jag dricka när jag var 14 för jag har alltid mått dåligt så det va bara skönt att bli full
Sen gick ja gymnasiet tyckte om att gå i skolan
Sen gick ja högskolan då gick bra först behövde inte plugga nåt första året sen efter 2 år tröttna jag på det o mådde dåligt.. Vet inte vad jag ska göra!.. Jag försöker få hjälp i psykiatrin men dem säger bara jag har social fobi och försöker få mig att gråta vid den tiden. Att jag ska börja gråta för min mamma varit taskig mot mig? Fattar inte. Sen resten vet ja inte
Dem säger i skolan att man inte kan byta mellan olika tids former när jag skriver men jag kan inte sluta med det. Att blanda mellan dåtid och nutid.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback