Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-13, 12:35
  #1
Medlem
Enoch.Thulins avatar
I boken "Det lilla landet som kunde" av Jens Ganman & Mustafa Panshiri gör vi följande spaning.
På insidan av pärmen finns dessa två inlägg avbildade:

Av: P4n0pl147h305
(FB) Sexualbrott välkomnas som nödvändig friktion i integrationen

Av: grelin1999
(FB) Jens Ganman intervjuar en Stockholmsjournalist
Citera
2018-06-13, 12:39
  #2
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Snyggt sätt att presentera författarna!
Citera
2018-06-13, 12:49
  #3
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Har boken bredvid sängen nu. Inte speciellt smickrande för FB.

Edit: Jag är ett stort fan av Ganman.
Citera
2018-06-22, 23:40
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Har boken bredvid sängen nu. Inte speciellt smickrande för FB.

Edit: Jag är ett stort fan av Ganman.
Det är ju inte så konstigt. Det är ganska många av dom som hänger i Politik-forumen som inte är särskilt smickrande typer. Men som bekant så har vi ju inte forumet för att bli omtalade i vackra ord utan just för att osmickrande åsikter ska få plats.

Säger inte det direkt till dig, för du vet ju det redan, utan mer till alla andra som kan tänkas läsa.
Citera
2018-06-26, 23:40
  #5
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
I boken "Det lilla landet som kunde" av Jens Ganman & Mustafa Panshiri gör vi följande spaning.
På insidan av pärmen finns dessa två inlägg avbildade:

Av: P4n0pl147h305
(FB) Sexualbrott välkomnas som nödvändig friktion i integrationen

Av: grelin1999
(FB) Jens Ganman intervjuar en Stockholmsjournalist

Ramlade in här.

Hur är det presenterat? Jag läste inläggen i fråga och begriper inte varför man har valt dom? Jag förstår inte riktigt elitens självupptagenhet med vad det står här om dom. Det här är ett fikabord, där snackar man skit, man säger vad man tycker om folk. Har de aldrig blivit kritiserade eller är de så måna om sitt varumärke att de måste putsa på det hela tiden.

Heberlein och Janouch har också dragit på sig offerkoftan när alla inte beundrar dem. Nu var jag ju tvungen att söka på dem allihop också
Citera
2018-06-26, 23:46
  #6
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Ramlade in här.

Hur är det presenterat? Jag läste inläggen i fråga och begriper inte varför man har valt dom? Jag förstår inte riktigt elitens självupptagenhet med vad det står här om dom. Det här är ett fikabord, där snackar man skit, man säger vad man tycker om folk. Har de aldrig blivit kritiserade eller är de så måna om sitt varumärke att de måste putsa på det hela tiden.

Heberlein och Janouch har också dragit på sig offerkoftan när alla inte beundrar dem. Nu var jag ju tvungen att söka på dem allihop också
Står inget direkt om Flashback i boken (har dock inte läst hela). Det var nog bara en referens till att författarna var omtalade sen innan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback