Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-12, 17:17
  #1
Medlem
En av mina största sexfantasier är att delta i en gangbang/bukkake där jag blir knullad och sprutad på. Var i Stockholm får man tag på sånt?

Gärna också tips på var man hittar gloryholes där man kan suga av stora kukar.

Och snälla, döm och kritisera inte. Jag vill enbart få konkreta tips/råd om det jag frågar om.

Ska också tilläggas att jag är en man runt 20.
Citera
2018-06-12, 17:57
  #2
Avstängd
Kyzs avatar
Kommer bli lättare om du säger dig vara kvinna vid GH-aktiviteter. Ingen märker väl skillnad på suget
Citera
2018-06-12, 20:14
  #3
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unhealthycoalition
En av mina största sexfantasier är att delta i en gangbang/bukkake där jag blir knullad och sprutad på. Var i Stockholm får man tag på sånt?

Gärna också tips på var man hittar gloryholes där man kan suga av stora kukar.

Och snälla, döm och kritisera inte. Jag vill enbart få konkreta tips/råd om det jag frågar om.

Ska också tilläggas att jag är en man runt 20.

Det är väl bara att registrera sig på en valfri bögsida så som Cruiser eller Bodycontact och börja cruisa runt. Finns säkert en del grupper och föreningar som sysslar med sådant.
Citera
2018-06-13, 00:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unhealthycoalition
En av mina största sexfantasier är att delta i en gangbang/bukkake där jag blir knullad och sprutad på. Var i Stockholm får man tag på sånt?

Gärna också tips på var man hittar gloryholes där man kan suga av stora kukar.

Och snälla, döm och kritisera inte. Jag vill enbart få konkreta tips/råd om det jag frågar om.

Ska också tilläggas att jag är en man runt 20.

Varför vill du suga på just "stora" kukar?
Citera
2018-06-24, 13:33
  #5
Medlem
Verkar vara en utbredd fantasi.
Det är väldigt enkelt att få till som kvinna men det verkar stanna vid just fantasier för bi och gay-killar.
Citera
2018-06-24, 13:38
  #6
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det finns ju olika gayklubbar du kan besöka som har gloryholes. Tror en av dem är Manhattan vid Kungsholmen. Annars kan du hitta fler tips på qx.se och gay-versionen av Tinder är väl Grindr.
Citera
2018-06-25, 11:11
  #7
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unhealthycoalition
En av mina största sexfantasier är att delta i en gangbang/bukkake där jag blir knullad och sprutad på. Var i Stockholm får man tag på sånt?

Gärna också tips på var man hittar gloryholes där man kan suga av stora kukar.

Och snälla, döm och kritisera inte. Jag vill enbart få konkreta tips/råd om det jag frågar om.

Ska också tilläggas att jag är en man runt 20.


US Videos Bio, Regeringsgatan Stockholm, har man hört om när det gäller GH... dock ingen erfarenhet alls.
Hörsägen.

´
Citera
2018-06-25, 11:15
  #8
Medlem
Denoms avatar
Fixa en egen och bjud in folk på sexfester istället?
Citera
2018-07-06, 23:53
  #9
Medlem
Mr.Schnabels avatar
Bor du nere i Skåne så har du T*boo där du kan droppa in. (står på deras hemsida)
Du har även Sjund#himm#l#n där det anordnas sådan kvällar några gånger i månaden

Bara till att gå in på deras hemsidor och läs. Hade hellre valt att göra det med ett seriöst ställe än något random hemmabyggd friggebod ute i en öde skog :P

*=a
#=e
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback