Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-12, 13:50
  #1
Medlem
https://samnytt.se/blev-valdsamt-att...venska-farger/

https://www.facebook.com/NikkiSixx19...48394292384658

Citat:
Underbart samhälle vi lever i när man hoppar av tåget i Älvängen och det första som händer är att jag blir hotad till livet och påhoppad och bespottad av killar med invandrar bakgrund och dom sparkar mig mot mitt huvud eftersom dom drog ner mig i backen
Allt detta pga av att jag gick med en svensk Vm-hand i min hand.
4 st med invandrar bakgrund hotad mig till livet och spottade och kallade mig rasist pga av en Svensk VM-hand.

Vad ska man ens skriva, blir så jävla trött på eländet. Hade politiker vart ok med om nån klev in i deras bostad, rev skiten, våldtog deras dotter, slog skiten ur resten och skitit i vardagsrummet?
Citera
2018-06-12, 13:51
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
https://samnytt.se/blev-valdsamt-att...venska-farger/

https://www.facebook.com/NikkiSixx19...48394292384658



Vad ska man ens skriva, blir så jävla trött på eländet. Hade politiker vart ok med om nån klev in i deras bostad, rev skiten, våldtog deras dotter, slog skiten ur resten och skitit i vardagsrummet?
Det här är exakt vad svenska folket valt! Det man får göra är att flytta helt enkelt.
Citera
2018-06-12, 13:57
  #3
Medlem
Newcastle76s avatar
Ja, vilket pack.

Våra nyanlända är sjukt rasistiska och hatar svenskar.
Trots att vi gett dem fristad, tak över huvudet, mat på bordet, pengar etc så tackar dom med att hata, mörda, våldta och misshandla svenskar.

Detta till kören av ovationer från den svenska vänstern och etablissemanget som fortast möjligt ska utradera svenskar och Sverige.
SVT myser med inslag om hotade muslimer som baseras på en rapport skriven av islamisten Mattias Gardell samtidigt som man helt mörkar hot och hets mot svenska ungdomar för att dom äter fläsk och går runt i shorts. Expressen och Aftonhoran hänger såklart på. Vilka jävla svin till bedragare.

Detta kommer att sluta i ren jävla kaos.
Citera
2018-06-12, 14:05
  #4
Medlem
deadsets avatar
Ut med skiten. Allt de gör är att parasitera, trakassera, hota, råna, misshandla, kasta sten, skjuta, bränna bilar, våldta, mörda och terrorisera. Hur mycket mer BEVIS behöver svenska folket för det faktum att dessa stenåldersmänniskor är fullkomligt ointegrerbara i ett civiliserat samhälle? De jobbar inte, de parasiterar på våra skattepengar, de pissar på oss, de är inblandade i grova våldsbrott över hela landet varenda dag, dag ut och dag in, år ut och år in.

Vad krävs för att dumsvenne ska sluta rösta på denna sinnessjuka utveckling? Hur många fler svenska pensionärer måste mördas? Hur många fler terrorister måste välla in över gränsen? Hur många fler svenska barn måste brutalt gruppvåldtas av dessa satans apor innan folk får nog?

Nu blir svenskar misshandlade av dessa apjävlar bara för att de hejar på Sverige i VM. Ut med skiten. Påbörja massrepatrieringen av dessa stenåldersmänniskor någon gång så vi kan börja leva normalt igen. Att släppa in dessa jävla apor över gränsen är det största misstag som begåtts i det här landets historia. Fy fan. Hatar dessa värdelösa jävla apjävlar mer och mer för varje dag som går.
Citera
2018-06-12, 14:10
  #5
Medlem
Det här är påhittat alltihop!
Bilden på facebook som visar det påstådda blodet - lol!
Rosa blod?
Inte ens blod utspätt i tio delar vatten kan anta den nyansen.
Citera
2018-06-12, 14:18
  #6
Medlem
Han har sin "VM-hand" kvar och den ser oskadd ut i sin förpackning. Hittepå!
Citera
2018-06-12, 14:24
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Han har sin "VM-hand" kvar och den ser oskadd ut i sin förpackning. Hittepå!

Men han är bandagerad och omplåstrad.
Citera
2018-06-12, 14:28
  #8
Moderator
blomvattnares avatar
"Babbeaner" borttaget ur rubriken. Rubriker ska vara sakliga.

/Mod
Citera
2018-06-12, 14:34
  #9
Medlem
EnGodForlorares avatar
Älvängen är inte någon världsmetropol precis, men några vittnen borde finnas till en misshandel som sker på resecentrum mitt på dagen. Historien är lite för bra för att vara sann. Fyra invandrare hoppar oprovocerat på honom för att han bär på ett föremål med blågula färger... Hm...

Edit: Vart tog bilden med rosa blod vägen?
__________________
Senast redigerad av EnGodForlorare 2018-06-12 kl. 14:44.
Citera
2018-06-12, 14:37
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
https://samnytt.se/blev-valdsamt-att...venska-farger/

https://www.facebook.com/NikkiSixx19...48394292384658



Vad ska man ens skriva, blir så jävla trött på eländet. Hade politiker vart ok med om nån klev in i deras bostad, rev skiten, våldtog deras dotter, slog skiten ur resten och skitit i vardagsrummet?

Vad tycker du om att exakt samma Nicklas Öhrn säljer Subutex 8mg från Frankrike till barn på grupper på Facebook! Synd att inte invandrarna punkterade ett öga på honom!
Citera
2018-06-12, 14:45
  #11
Medlem
judenhetens avatar
Med tanke på hur konstruerad händelsen verkar och bilderna han har lagt upp så verkar det hela ganska påhittat. Han är omplåstrad och bandagerad, men har inga andra skador. Att någon skulle bli nedslagen för att de går omkring med en blågul hand låter inte heller särskilt troligt.
Citera
2018-06-12, 14:54
  #12
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandalpolisen
Det här är påhittat alltihop!
Bilden på facebook som visar det påstådda blodet - lol!
Rosa blod?
Inte ens blod utspätt i tio delar vatten kan anta den nyansen.

Trodde folk hade bättre koll på bildhantering än så här. Du skämmer ut mänskligheten med ditt inlägg. Den dåliga bildkvaliteten gör att man inte kan se särskilt mycket alls. Det går alltså inte att påstå någonting alls genom att titta på bilden.

Kan vara sant, kan vara falskt.

Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Älvängen är inte någon världsmetropol precis, men några vittnen borde finnas till en misshandel som sker på resecentrum mitt på dagen. Historien är lite för bra för att vara sann. Fyra invandrare hoppar oprovocerat på honom för att han bär på ett föremål med blågula färger... Hm...

Edit: Vart tog bilden med rosa blod vägen?

Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Med tanke på hur konstruerad händelsen verkar och bilderna han har lagt upp så verkar det hela ganska påhittat. Han är omplåstrad och bandagerad, men har inga andra skador. Att någon skulle bli nedslagen för att de går omkring med en blågul hand låter inte heller särskilt troligt.

Intressant om ni sa detsamma om alla nazistpåhitt. Gjorde ni det?
__________________
Senast redigerad av Expohunter 2018-06-12 kl. 14:57.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback