Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-12, 13:46
  #1
Medlem
Vet inte om jag någonsin lyckats springa fort i en dröm förut, och det kan väl de flesta relatera till. Minns inte hela drömmen, men jag tror att jag var del av en grupp vigilanter som sprang omkring och skulle slåss. Började som vanligt med att jag tog mig fram i snigelfart, men så bestämde jag mig för att prova att springa baklänges, och jäävlar vad det tog fart. Kände mig som en superhuman haha.

Någon som haft liknande erfarenheter? :P
Citera
2018-06-12, 13:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matrgt
Vet inte om jag någonsin lyckats springa fort i en dröm förut, och det kan väl de flesta relatera till. Minns inte hela drömmen, men jag tror att jag var del av en grupp vigilanter som sprang omkring och skulle slåss. Började som vanligt med att jag tog mig fram i snigelfart, men så bestämde jag mig för att prova att springa baklänges, och jäävlar vad det tog fart. Kände mig som en superhuman haha.

Någon som haft liknande erfarenheter? :P
Låter lite som att du kanske lyckats lite med Lucid dreaming? =)
Citera
2018-06-12, 13:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Låter lite som att du kanske lyckats lite med Lucid dreaming? =)
Hmm skulle inte tro det. Aldrig försökt mig på att aktivt styra mina drömmar, och kan inte minnas att jag "valde" att springa baklänges, snarare att "dröm-jaget" bestämde sig för att göra det. Men vem vet :P
Citera
2018-06-12, 13:57
  #4
Medlem
Bra gjort, själv har ja aldrig lyckats. Drömde ofta när ja var liten att jag blev jagad och ofta uppför trappor o allt gick segt. Numer är det mest slagsmåldrömmar men slagen är helt kraftlösa. Borde nog pröva den där baklängesgången😃
Citera
2018-06-12, 14:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TryggaRekan
Bra gjort, själv har ja aldrig lyckats. Drömde ofta när ja var liten att jag blev jagad och ofta uppför trappor o allt gick segt. Numer är det mest slagsmåldrömmar men slagen är helt kraftlösa. Borde nog pröva den där baklängesgången😃
Slåss baklänges, ja varför inte 😆
Citera
2018-06-12, 14:22
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matrgt
Slåss baklänges, ja varför inte 😆
Kul med drömmar, ser den där baklängesgrejen som en passning från hjärnan att tänka i nya termer. Får se om man ändrar fighting style hädanefter
Citera
2018-06-12, 15:19
  #7
Medlem
SYSTEMexes avatar
drömde att jag var på ett tak förr, blev lite skrav för att trilla ned men sen kom jag på mig själv att jag drömde. Jag hoppade ut för taket och flög över hav och land, coolt som fan!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback