Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-22, 08:59
  #13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Vilka idioter det är som köper sex i Sverige, rikera allt i stället för att ta en timmes flyg till Baltikum eller annat EU land och köp lagligt. Nej, jag gillar inte att man köper sex av barn f.ö.
Citera
2018-06-22, 10:13
  #14
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vilka idioter det är som köper sex i Sverige, rikera allt i stället för att ta en timmes flyg till Baltikum eller annat EU land och köp lagligt. Nej, jag gillar inte att man köper sex av barn f.ö.
Jag tror det kan vara så enkelt att han tänder på svenska ungdomar, han vill snacka snusk på svenska, inte på knagglig engelska.
Citera
2018-06-22, 10:21
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Frågan är hur många uppdrag han har inom kort? Försöker han mörka detta eller kommer bolagen genomskåda honom tro? Ingen vill bli förknippad med Björn nu tror jag.
Han verkar redan vara bortplockad från en del av bolagen...
Citera
2018-06-22, 10:53
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ie94dab
Han verkar redan vara bortplockad från en del av bolagen...
Har för någon tid sedan fått ett prospekt från Triboron. Där finns han i vart fall inte med.
Citera
2018-06-22, 12:02
  #17
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ie94dab
Han verkar redan vara bortplockad från en del av bolagen...

Han är väck från alla förutom en bostadsrättsförening och ett bolag som kan vara hans eget.
Och det är ju bra det, för köper man sex av omyndiga så ska man bort!
Citera
2018-06-22, 21:10
  #18
Medlem
DouglasKenneths avatar
Hur vet ni att han redan är bortplockad?
Citera
2018-06-22, 21:39
  #19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vilka idioter det är som köper sex i Sverige, rikera allt i stället för att ta en timmes flyg till Baltikum eller annat EU land och köp lagligt. Nej, jag gillar inte att man köper sex av barn f.ö.

Du låter nästan som dom där batikhäxorna som kallar fullvuxna män för "barn".

Visst har VD:n gjort fel men samtidigt så går det att konstatera att hade inte det funnits någon ekonomisk ersättning (som kom de unga tjejerna till godo) för deras "sällskap" så har inget brott ägt rum.

Men visst är Sverige fullt av idioter som köper sex och denna sexhandel äger istället väldigt ofta rum på organiserade bordeller.

Sexhandeln sker mer sällan hemma hos torskar som i det aktuella fallet med VD:en.
__________________
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-06-22 kl. 21:42.
Citera
2018-06-22, 21:47
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasKenneth
Hur vet ni att han redan är bortplockad?
Min länk till Merinfo har inte uppdaterats. Däremot har han enligt Allabolag inte många poster kvar: https://www.allabolag.se/bolagslista...cf4dbc17861cb4
Citera
2018-06-23, 13:42
  #21
Medlem
Ingen som undrar om tånårstjejer som söker sugardaddy på datingsajter? Är det vanligt beteende idag?
Citera
2018-06-23, 15:57
  #22
Medlem
DouglasKenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantpojken
Min länk till Merinfo har inte uppdaterats. Däremot har han enligt Allabolag inte många poster kvar: https://www.allabolag.se/bolagslista...cf4dbc17861cb4
Ja där ser man, de bolagen han sitter kvar i verkar ju vara de han själv driver.
Bra att de tar sitt ansvar och inte skyddar honom.
Citera
2018-06-23, 16:08
  #23
Medlem
DouglasKenneths avatar
Från domen:
Björn Gustafsson har haft mycket goda inkomstförhållanden och utgångspunkten är därför att han, eftersom han nu döms i allt väsentligt i enlighet med åtalet, ska stå för kostnaderna för försvararen och målsägandebiträdena i de delar som deras arbete, tidsspillan och utlägg har avsett de nu aktuella brottsmisstankarna. Som tingsrätten har angett ovan saknas det skäl att ifrågasätta Björn Gustafssons uppgift att han med anledning av brottsmisstankarna har tvingats att lämna sin anställning. Med hänsyn till den yrkeserfarenhet han har kan det dock på goda grunder antas att Björn Gustafsson har möjlighet att på nytt få ett liknande arbete med samma möjligheter till goda inkomster. Björn Gustafssons ekonomiska förhållanden måste därmed anses vara sådana att han ska stå för de nu aktuella kostnaderna.
Citera
2020-04-29, 22:49
  #24
Medlem
Utöver sidor inriktade på sugardating, så raggade Björn småtjejer på badoo.
Riktigt sliskig jävel faktiskt.
Synd att jag inte var medveten om detta, hade varit gött med skadestånd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback