Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-15, 22:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Spelreglerna är satta emot oss. Därför är det mer än rätt för oss att dra upp våra egna spelregler.

Det var bra då det avslöjade SR:s extrema partiskhet. Mer sånt behövs.
Fast nu framstår ju Ganman som gapig rättshaverist, är det verkligen så man vinner över opinionen? Varför ge SR den typen av ammunition? Nu kan man spela upp intervjun i princip helt okommenterat och folk kommer uppfatta Ganman som en virrpanna med noll trovärdighet.

Jag vill inte ha en Trump-parodi längst fram i ledet. Det finns så starka skäl att minska/ta bort SR och SVTs licenspengar så att man behöver inte sitta och gapa i mun på någon i en intervju.
Citera
2018-06-16, 12:20
  #14
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Fast nu framstår ju Ganman som gapig rättshaverist, är det verkligen så man vinner över opinionen? Varför ge SR den typen av ammunition? Nu kan man spela upp intervjun i princip helt okommenterat och folk kommer uppfatta Ganman som en virrpanna med noll trovärdighet.

Jag vill inte ha en Trump-parodi längst fram i ledet. Det finns så starka skäl att minska/ta bort SR och SVTs licenspengar så att man behöver inte sitta och gapa i mun på någon i en intervju.

Fast reaktionerna har ju varit de direkt motsatta.

Folk pratar inte om hur "Ganman gjorde bort sig", utan snarare om hur fega SR verkligen är.

Denna händelse har gett de som vill göra sig av med PS vatten på sin kvarn. Inte tvärt om.
Citera
2018-06-16, 21:33
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Fast reaktionerna har ju varit de direkt motsatta.

Folk pratar inte om hur "Ganman gjorde bort sig", utan snarare om hur fega SR verkligen är.

Denna händelse har gett de som vill göra sig av med PS vatten på sin kvarn. Inte tvärt om.
Med folk menar jag dom som inte följer Ganmans FB-sida eller är invovlerad i hela den sfären, utan dom vanliga människor som kanske kommer lyssna på Medierna i P1 när dom tar upp det här.

Men visst, vi lever ju i en tid när Trump lyckades bli president så varför skulle inte folk digga Ganmans hysteriska stil
Citera
2018-06-16, 22:48
  #16
Avstängd
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Med folk menar jag dom som inte följer Ganmans FB-sida eller är invovlerad i hela den sfären, utan dom vanliga människor som kanske kommer lyssna på Medierna i P1 när dom tar upp det här.

Men visst, vi lever ju i en tid när Trump lyckades bli president så varför skulle inte folk digga Ganmans hysteriska stil
Fast Medierna gjorde faktiskt ett bra reportage, det framgick tydligt att det inte hade gått rätt till när första intervjun ställdes in. Dessutom framstod kanalchefen som en lögnare.
Citera
2018-06-19, 22:59
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Fast Medierna gjorde faktiskt ett bra reportage, det framgick tydligt att det inte hade gått rätt till när första intervjun ställdes in. Dessutom framstod kanalchefen som en lögnare.
Ja, och det är givetvis rätt och riktigt. Men jag syftar nu mer på att det är onödigt av Ganman att ge sken av att faktiskt framställa sig själv i dålig dager på det viset. Då skulle han i princip fälla sig själv och Medierna skulle inte ens behöva klippa särskilt kreativt för att Ganman skulle förlora i trovärdighet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback