Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-11, 21:27
  #1
Avstängd
mykzurbfs avatar
Hej kära fb! Jag köpte ett paket Camel Blue på matdax idag. Det jag fick var ett grönt paket med färgglada kameler. På undersidan av den stod det "Camel Blue" så det är väl samma ändå... Jag har bara aldrig sett denna förpackning förr och undrar lite om nån annan har det och möjligtvis vet vad det är för nåt.

Tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av mykzurbf 2018-06-11 kl. 21:49.
Citera
2018-06-11, 21:31
  #2
Medlem
2560ps avatar
Det är väl bara att blossa på och se efter om de smakar som de ska?
Citera
2018-06-11, 21:33
  #3
Avstängd
Har din minderåriga hjärna testat att röka? .....Grön= mentol annars vanliga cigg
Citera
2018-06-11, 21:34
  #4
Medlem
Kalkon77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mykzurbf
Hej kära fb! Minderårig som jag är , bad jag en kille att köpa ut ett paket Camel Blue till mig på matdax idag. Jag väntade i typ 10 min tills han kom ut med typ ett grönt paket med färgglada kameler. På undersidan av den stod det "Camel Blue" så det är väl samma ändå... Jag har bara aldrig sett denna förpackning förr och undrar lite om nån annan har det och möjligtvis vet vad det är för nåt.

Tack på förhand!
Om du är minderårig för att köpa cigg så är du alltså under 18? 18 årsgräns här på FB
Citera
2018-06-11, 21:51
  #5
Avstängd
mykzurbfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77
Om du är minderårig för att köpa cigg så är du alltså under 18? 18 årsgräns här på FB
NEjdå, det jag menade var att jag hade köpt till mig själv
Citera
2018-06-11, 22:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mykzurbf
NEjdå, det jag menade var att jag hade köpt till mig själv

BUSTED!
Citera
2018-06-11, 22:09
  #7
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Har din minderåriga hjärna testat att röka? .....Grön= mentol annars vanliga cigg

Finns blåa paket som e mentol oxå
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback