Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-11, 11:35
  #1
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Tidigare just cause trådar har ju många inlägg så hur är hypen för del 4 på flashback? För egen del måste jag tyvärr säga väldigt låg. Älskade ju både ettan och tvåan men tyckte trean var direkt usel. Oerhört buggigt, ja på gränsen till ospelbar många gånger. Och då fick jag ändå spelet gratis på ps plus typ 2-3 år efter release med flertalet patchar. Men inte ens gratis skulle jag säga det var värt det. Inget solklart köp utan ska vänta och se mer och se hur recensionerna blir först, men för tillfället är förväntningarna och intresset lägre än när just cause 3 utannonserades.

Trailern

https://www.youtube.com/watch?v=Lfek7Kcq16g
Citera
2018-06-11, 12:15
  #2
Medlem
Ser fult och rörigt ut. Gillade JC2.
Citera
2018-06-11, 17:10
  #3
Avstängd
Kyzs avatar
Ser ut att på sin höjd vara värt att ladda ner från TPB
Citera
2018-06-11, 17:18
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Ser ut att på sin höjd vara värt att ladda ner från TPB

Hoppas att du åker dit så det stinker om det. Har man inte pengar att köpa ett spel så har man inget i gaming industrin att göra
Citera
2018-06-11, 18:09
  #5
Medlem
Sainsburyss avatar
Jag tycker Just Cause världen är väldigt fin, men det som jag tröttnar på är att man i Just Cause 3 måste ta sönder ännu mer saker i baserna jämfört med i Just Cause 2 där det räckte med ett par silos med mera.

Det var inte så kul i längden att komma fram till en bas och veta att det här kommer ta ett tag när man måste skjuta sönder precis allting, även fast man har en helikopter tex.
Citera
2018-06-12, 01:07
  #6
Avstängd
Kyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Hoppas att du åker dit så det stinker om det. Har man inte pengar att köpa ett spel så har man inget i gaming industrin att göra
Pengar har jag, som jag lägger på bättre grejor än AAA-spel från smutsiga bolag Indiespel däremot köper jag gärna

EDIT: Du är lite av en hycklare. Skattesmitare och bidragsslyna minsann
__________________
Senast redigerad av Kyz 2018-06-12 kl. 01:10.
Citera
2018-06-12, 06:50
  #7
Medlem
Inte ett dugg intresserad. Älskade JC2, en av mina favoriter från 360-eran. De klantade till det för mycket med JC3. Gick inte att grapple till tanks eller helikoptrar utan att man studsade av hela tiden. Var heller inte så roligt med alla jävla sam-sites som sköt ner en så fort man hoppade i en helikopter.

No buy.
Citera
2018-07-05, 16:53
  #8
Medlem
Håller med TS, JC2 var helt fantastiskt och är förmodligen ett av de spel jag spenderat absolut flest timmar på under mina yngre år. Trean kändes inte alls lika bra, känns som att det finns mindre att göra och att miljön erbjuder mycket mindre variation. Fyran ser däremot att bli en lite mörkare version av tvåan, vilket känns riktigt lovande. Hoppas på att de tar tillbaka de mindre uppdragen man kunde göra åt de olika grupperna i tvåan, de spontana bilkapningarna och liknande som erbjöds i trean blev trista rätt fort.

Samt, viktigast av allt: multiplayer till konsol! Inget utlovat än, förstås, men man måste ju vara lite hoppfull...
Citera
2018-07-05, 18:36
  #9
Medlem
ResKille91s avatar
Jag läste att det inte skulle finnas multiplayer

Får hoppas någon skapar en multiplayer mod då
Citera
2018-12-02, 17:21
  #10
Medlem
fearreapers avatar
Någon som vet då gold edition går att spela imorgon eller är det 00:00 ikväll då det är 24 timmar före alla andra
Citera
2018-12-02, 17:57
  #11
Avstängd
SlowScarecrows avatar
Det är ju tornados den här gången! Hoppas verkligen man kan dyka i en sån och virvla runt!
Citera
2018-12-02, 18:19
  #12
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvin.
Hoppas att du åker dit så det stinker om det. Har man inte pengar att köpa ett spel så har man inget i gaming industrin att göra

lol wut

Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Det är ju tornados den här gången! Hoppas verkligen man kan dyka i en sån och virvla runt!

Kolla klipp på Youtube, de suger upp byggnader, långtradare, flygplan etc
Hoppar du in i en tornado så har du ca 10% chans att överleva om du inte får en lastbil i huvudet
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback