Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-10, 23:49
  #1
Medlem
ace_secs avatar
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...tend-grip.html

60 grova våldsbrott - PER DAG!
Samtidigt har antalet poliser minskat med 21 000 de senaste åren.
En polisman menar att Storbritannien håller på att bli som ”Vilda västern”.


- Med fler än 70 mord hittills iår har nu London gått om New York i statistiken.
- Antalet knivhuggningar är på den högsta nivån på sex år.
- Antalet motorcykelrån är 22 025 st, en ökning med 50% sedan förra året.
- Fler än 650 olika kriminella nätverk
- Brottslingar använder frätande syra mot sina offer
- Sjukhus beskriver situationen som"war zone with 'blood all over the floors'.

Hur kommer detta sig?
Citera
2018-06-10, 23:59
  #2
Medlem
Britterna är riktiga cucks. Därför har det blivit såhär. De har ju inte ens ett riktigt invandringskritiskt parti. När ska de börja inse, att Brexit inte räcker? Att hårda tag mot migranter och repatriering är lösningen?
Citera
2018-06-11, 00:05
  #3
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Kan det vara för att dom har en muslim till borgmästare?
Citera
2018-06-11, 00:06
  #4
Avstängd
dcc55s avatar
Gb kommer att gå åt helvete, precis som Sverige!
Citera
2018-06-11, 00:09
  #5
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...tend-grip.html

60 grova våldsbrott - PER DAG!
Samtidigt har antalet poliser minskat med 21 000 de senaste åren.
En polisman menar att Storbritannien håller på att bli som ”Vilda västern”.


- Med fler än 70 mord hittills iår har nu London gått om New York i statistiken.
- Antalet knivhuggningar är på den högsta nivån på sex år.
- Antalet motorcykelrån är 22 025 st, en ökning med 50% sedan förra året.
- Fler än 650 olika kriminella nätverk
- Brottslingar använder frätande syra mot sina offer
- Sjukhus beskriver situationen som"war zone with 'blood all over the floors'.

Hur kommer detta sig?


Jag tror att vi alla vet var adressen går när det kommer till ökad gängkriminalitet.

Jag läste en artikel om just gängkriminalitet ( det var om Sverige, men ändå), där förklarade en polis expert inom området att förorts utlänningarna ser bara två karriärvägar.

1. Bli som zlatan.
2. Gå med i ett gäng.


Han avslutade med att säga att det inte blev många nya Zlatan,, så hmm.. ja det tror jag säger allt.😐
Citera
2018-06-11, 00:23
  #6
Medlem
Captinheros avatar
De kommande 10 åren i Europa kommer bli spännande . Ser 2 alt 1 krig muslimer vs vita 2 muslimerna tar över helt förutom i öststaterna som Ryssland polen etc
Citera
2018-06-11, 00:25
  #7
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
De kommande 10 åren i Europa kommer bli spännande . Ser 2 alt 1 krig muslimer vs vita 2 muslimerna tar över helt förutom i öststaterna som Ryssland polen etc


Och det värsta av allt är att våra politiker rullade ut mattan för dom
Citera
2018-06-11, 00:36
  #8
Moderator
Psilosophers avatar
Och ändå är London ett under av integration om man jämför med svenska förhållanden.

De flesta som kommer dit kan nämligen språket. Vidare kan man inte komma dit och leva på bidrag, så man behöver hitta ett arbete. Vilket är enkelt, då engelsk arbetsmarknad inte alls är lika hårt reglerad som svensk. Dock suger både lön och villkor, invandrarna får jobba hårt tillsammans med brittisk arbetarklass vilket är både fostrande och förbrödrande.

Nåt för svenska integrationsoptimister att fundera över, hur vi ska få det att fungera om inte ens engelsmännen lyckas, trots mycket bättre förutsättningar.
Citera
2018-06-11, 01:06
  #9
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Jag tror att vi alla vet var adressen går när det kommer till ökad gängkriminalitet.

Jag läste en artikel om just gängkriminalitet ( det var om Sverige, men ändå), där förklarade en polis expert inom området att förorts utlänningarna ser bara två karriärvägar.

1. Bli som zlatan.
2. Gå med i ett gäng.


Han avslutade med att säga att det inte blev många nya Zlatan,, så hmm.. ja det tror jag säger allt.😐

Nån slags genetisk narcissism inneboende i varje blatte.
Citera
2018-06-11, 01:16
  #10
Medlem
tokidokis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
De kommande 10 åren i Europa kommer bli spännande . Ser 2 alt 1 krig muslimer vs vita 2 muslimerna tar över helt förutom i öststaterna som Ryssland polen etc

Defaitism=förräderi.
Nog lika bra att du står vid sidlinjen bland andra hen.

Självklart kommer den återuppväckta germanska krigarkulten förläna oss en förkrossande seger.
Citera
2018-06-11, 01:43
  #11
Medlem
kalkryggars avatar
Tommy Robinson som är påläst om Islam och arbetar aktivt för att upplysa engelsmännen är ju politisk fånge i England nu. Han är en riktig kämpe och det är ju bra att han är en genuin antirasist på samma gång.

Att dom var ca 20 000 pers som demonstrerade för #freeTommy räcker dock inte. Jag tror dom måste komma upp i typ 100 000 per demo innan den muslimska ledningen i London börjar bli lite rädda. Men kan dom samla så många? Hur många kan dom samla tro.

Kan Lamotte bli Sveriges Tommy Robinson? Lamotte åker ju iväg och gör livesändningar där muslimerna knivar, våldtar och hotar svenskar.
Citera
2018-06-11, 02:07
  #12
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Tommy Robinson som är påläst om Islam och arbetar aktivt för att upplysa engelsmännen är ju politisk fånge i England nu. Han är en riktig kämpe och det är ju bra att han är en genuin antirasist på samma gång.

Att dom var ca 20 000 pers som demonstrerade för #freeTommy räcker dock inte. Jag tror dom måste komma upp i typ 100 000 per demo innan den muslimska ledningen i London börjar bli lite rädda. Men kan dom samla så många? Hur många kan dom samla tro.

Kan Lamotte bli Sveriges Tommy Robinson? Lamotte åker ju iväg och gör livesändningar där muslimerna knivar, våldtar och hotar svenskar.

mjo visst Robinson är en våldtäktsman och en nazist och sitter med rätta inne just nu
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback