Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-10, 23:32
  #1
Medlem
FUGU--BUGUs avatar
Efter att jag fick varning för min ämne jag fixade kontakte jag en mods så hen kan säga hur man skapar en rubrik. Han svarade första gången andra gången jag ska send PM står det

Schlesien has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

Har hen block me nu? Ser man inte om mailboxen är full?
Citera
2018-06-10, 23:36
  #2
Medlem
C-3POs avatar
Det verkar som att Schlesien behöver rensa sin PM-låda. Han har iaf inte blockat dig.
Citera
2018-06-10, 23:38
  #3
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUGU--BUGU
Efter att jag fick varning för min ämne jag fixade kontakte jag en mods så hen kan säga hur man skapar en rubrik. Han svarade första gången andra gången jag ska send PM står det

Schlesien has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space.

Har hen block me nu? Ser man inte om mailboxen är full?

Ne på svenska står det: har överskridit deras lagrade pm kvot och kan inte få fler meddelanden förrän man rensat.

Så personens pm är full
Citera
2018-06-10, 23:43
  #4
Medlem
FUGU--BUGUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Ne på svenska står det: har överskridit deras lagrade pm kvot och kan inte få fler meddelanden förrän man rensat.

Så personens pm är full


Min engelska är nog bättre vad du kan. undrar om man kan bara sätta det för någon. att det kommer upp så. ser inte du om din box är full?
Citera
2018-06-11, 01:40
  #5
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUGU--BUGU
Min engelska är nog bättre vad du kan. undrar om man kan bara sätta det för någon. att det kommer upp så. ser inte du om din box är full?

Nope, mig veterligen finns det inte någon notifikation som kommer upp när lådan är full. Det finns dock en tråd där man kan påminna personer om att töma deras inkorg.
Citera
2018-06-11, 07:01
  #6
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUGU--BUGU
Min engelska är nog bättre vad du kan. undrar om man kan bara sätta det för någon. att det kommer upp så. ser inte du om din box är full?

Ne det kan man inte.
Citera
2018-06-11, 08:00
  #7
Moderator
Gordon Blixts avatar
Efter att själv ha slagit i taket några gånger kan jag meddela följande tekniskt avancerade information: In- och utkorgen rensar sig inte själva.

Man blir således tvungen att manuellt välja ut några meddelanden som ska rensas, vilket kan ta en liten stund. Under den tiden kommer det fortfarande att vara fullt, trots att man noterat att det är fullt. Inte särskilt märkligt.
Citera
2018-06-11, 08:24
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Nope, mig veterligen finns det inte någon notifikation som kommer upp när lådan är full. Det finns dock en tråd där man kan påminna personer om att töma deras inkorg.

I (FB) Snälla kan vi få ha fler PM än ynka 250? (Nu har vi 500) nämns att det kommer upp en liten text om att inkorgen håller på att bli full (gällde 2015). Gör det fortfarande det? Vore bra om det åtminstone var tydlig markering om att inkorgen snart är full om man är moderator, samt att taket för hur många PM man kan ta emot och skicka kunde öka igen, då Flashback nu funnits längre än för ett par år sen.
Citera
2018-06-11, 09:05
  #9
Moderator
Gordon Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
I (FB) Snälla kan vi få ha fler PM än ynka 250? (Nu har vi 500) nämns att det kommer upp en liten text om att inkorgen håller på att bli full (gällde 2015). Gör det fortfarande det?
Ja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback